سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ دی ۱۳۹۲ در ۱:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب
«روز روشن» از جمعه روی پرده می‌رود/

مهران احمدی و حسین شهابی مهمان سوره سینما

ahmadi-shahabi

کارگردان و بازیگر فیلم سینمایی «روز روشن» که از جمعه اکران می‌شود، امروز مهمان سوره سینما شدند.

کارگردان و بازیگر فیلم سینمایی «روز روشن» که از جمعه اکران می‌شود، امروز مهمان سوره سینما شدند.

سوره سینما- فیلم‌ سینمایی «روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی از جمعه ۱۳ دی ماه روی پرده سینماها می‌رود. فیلمی که اولین ساخته سینمایی کارگردانش است و سال گذشته در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد استقبال گسترده سینماگران، مخاطبان و منتقدان این جشنواره واقع شد. «روز روشن» درامی اجتماعی دارد که معضلات رفتاری و انسانی را در جامعه شهری امروز به چالش می‌کشد همچنین به لحاظ ساختاری روایتی متفاوت و مستند‌گونه دارد که مخاطب کاملا با این فیلم احساس نزدیکی می‌کند.

امروز چهارشنبه ۱۱ دی ماه حسین شهابی نویسنده و کارگردان و مهران احمدی یکی از بازیگران اصلی این فیلم که بازی‌اش در «روز روشن» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر مورد توجه قرار گرفت و و برای آن نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر مرد شد، مهمان سایت سوره سینما بودند.

مشروح این گفتگو شنبه ۱۴ دی ماه منتشر خواهد شد. در فیلم سینمایی «روز روشن» پانته‌آ بهرام، مهران احمدی، امیر رضا دلاوری، سودابه بیضایی، امیررضا کربلایی زاده، علیرضا استادی، روناک یونسی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>