سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ دی ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب
جشنواره رویداد فرهنگی است، جایزه مهم نیست/

حسین سلیمانی با دو فیلم در راه جشنواره فجر

hosein-soleimani

حسین سلیمانی احتمالا با دو فیلم «رد کارپت» و «پایان خدمت» در جشنواره فجر حضور دارد.

حسین سلیمانی احتمالا با دو فیلم «رد کارپت» و «پایان خدمت» در جشنواره فجر حضور دارد.

سلیمانی به سوره سینما گفت: امسال با دو فیلم در جشنواره فجر حضور دارم. «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران و «پایان خدمت» به کارگردانی حمید زرگرنژاد. در فیلم «پایان خدمت» در نقش یک ستوان وظیفه بازی می‌کنم و تلاش کرده‌ام نقشم با آنچه در مجموعه «شاهگوش» از من دیده شده، تفاوت داشته باشد. البته در این مجموعه من یک سرباز هستم، اما به هر حال به دلیل اشتراک لوکیشن ممکن است این تصور برای مخاطب به وجود بیاید که دو نقش مشابه را مشاهده می کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «مهر مادری» ادامه داد: این روزها که بر سر تصویربرداری «شاهگوش» هستیم، احساس خیلی خوبی دارم، می‌بینم که نقشم با وجود اینکه از آغاز پررنگ نبود، دیده شده است. البته اخیرا در سکانس های بیشتری بازی دارم. اگر بخواهم به نمونه ای از بازخوردهای خوب این مجموعه اشاره کنم، باید سفرم به مشهد را تعریف کنم و اینکه حتی دوستان خدمه پرواز با وجود همه مشغله هایی که داشتند مجموعه را دیده بودند و نظر مثبت شان را به من اعلام کردند.

وی درباره همکاری با رضا عطاران گفت: عطاران «رد کارپت» را در فرانسه فیلمبرداری کرد، اما بخشی از آن در ایران فیلمبرداری شد و من هم این شانس را داشتم که در یک سکانس بازی داشته باشم. رضا عطاران کارگردانی است که بازی در فیلم او به هر اندازه برای من مغتنم و ارزشمند است.

حسین سلیمانی همچنین درباره فیلم حامد امرایی، «ما همه گناهکاریم» توضیح داد: گویا تولید این اثر سینمایی به دلیل مشکلاتی متوقف شده و ما به جشنواره نمی‌رسیم. از این بابت متاسف هستم، اما در یک نگاه کلی من هیچ وقت امید چندانی به هیچ جشنواره ای نبسته ام. این رویداد فرهنگی را صرفا یک بستر برای به نمایش گذاشته شدن کارها به حساب می آورم و جایزه گرفتن در آن چندان دغدغه ذهنی من نیست.

«رد کارپت» به تهیه‌کنندگی احمد احمدی و مریم شفیعی ساخته شده است. رضا عطاران، سوسن پرور، مارک انصاری، امیر نوری، کریستین بی‌فورت، حسین سلیمانی، ماجین موسوی، جمال هاشمی، هانی صالحی، ماریلو مینگ لانا، حسین یار یار، عبدالله صالحی، راد پورجبار، اندی کروک، فرشاد نجفی اسداللهی، محمد جواد علینقیان، عبدلیا صالح، امیر فلاحت‌نژاد، ملیحه خسروانی، مطهره کثیری و علی سرتیپی بازیگران این فیلم هستند که به زودی آماده نمایش می شود. اخیرا رضا عطاران در یکی از صفحات شخصی خود در اینترنت اینطور اعلام کرده است که فیلمش به جشنواره فیلم فجر امسال ارائه شده و در صورت تایید، حضور خواهد داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>