سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ دی ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

«بهارنارنج» با بازی کرامتی و فراهانی تمام شد/فیلم تازه اشرفی‌زاده

masood-keramati

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «بهارنارنج» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده با بازی مسعود کرامتی و نازنین فراهانی تمام شد.

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «بهارنارنج» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده با بازی مسعود کرامتی و نازنین فراهانی تمام شد.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، تصویربرداری تله فیلم «بهارنارنج» به کارگردانی مرجان‌اشرفی‌زاده تمام شد. در این فیلم مسعود کرامتی، نازنین فراهانی، عرفان ابراهیمی و معصومه قاسمی‌پور بازی کرده‌اند. فیلمنامه «بهارنارنج» را مرجان اشرفی‌زاده و علی اصغری «کارگاه قلم» به نگارش درآروده‌اند. تصویربرداری این فیلم  تلویزیونی به تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور در تهران و کرمان انجام شد. «بهار نارنج» درامی اجتماعی است که به مسئله قرض الحسنه می پردازد و در راستای دغدغه های پیشین کارگردان است.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از تصویربردار: مسعود امینی تیرانی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مریم بحر العلومی، مدیر تولید : یوسف پناهی، طراح صحنه و لباس : فرحناز نادری، طراح گریم : محمد قومی، مشاور هنری و تدوین: سینا گنجوی، منشی صحنه: سمیه شهرابی.

«بهارنارنج» چهارمین فیلم بلند ویدئویی مرجان اشرفی زاده است که پیش از آن ۲۰ فیلم کوتاه و مستند را نیز در کارنامه داشته است. مرجان اشرفی‌زاده و علی اصغری جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره کازان روسیه برای «نامه‌های خیس» به کارگردانی اشرفی‌زاده دریافت کردند.

علی تقی پور پیش از این سریال «مهرآباد» را بر آنتن شبکه ۵ سیما داشته است و چندین فیلم تلویزیونی و سینمایی را تهیه کرده است. «بهار نارنج» محصول سیما فیلم با حمایت بانک قرض الحسنه رسالت است. این اولین همکاری تقی پور و اشرفی زاده در مقام تهیه کننده و کارگردان محسوب می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>