سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ دی ۱۳۹۲ در ۱:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب
فیلم یک تدوینگر/

«داره صبح می‌شه» به جشنواره فجر نرسید/ همکاری رویا نونهالی و رعنا آزادی‌ور

nonahali-azadivar

یلدا جبلی از پایان فیلمبرداری اولین فیلم خود «داره صبح می‌شه» خبر داد.

یلدا جبلی از پایان فیلمبرداری اولین فیلم خود «داره صبح می‌شه» خبر داد.

جبلی به سوره سینما گفت: «داره صبح می‌شه» نوشته من و سمیه تاجیک درباره ۴ داستان عاشقانه است که در یک شب تا صبح واحد روایت می‌شود. ۴ شخصیت اصلی این فیلم با یکدیگر در ارتباط هستند. من به پشتوانه تجربه ای که در تدوین و ساخت تله فیلم داشتم موفق شدم آن را در ۲۸ جلسه تمام کنم. با دیدن فیلم همه متوجه خواهند شد به پایان رساندن آن زیر ۴۰ جلسه واقعا کار سختی بوده است. ما ۶ آذرماه کلید زدیم و ۵ دی ماه فیلمبرداری تمام شد. بخش زیادی از لوکیشن یک باشگاه بیلیارد بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فیلم را برای شرکت در جشنواره ارائه نداده توضیح داد: ما زمان را از دست داده بودیم و من نمی خواستم کیفیت فیلم را قربانی چیزی کنم. من یک تدوینگر هستم و بارها شاهد بوده ام آثار سینمایی برای حضور داشتن در جشنواره با سرعت مراحل پایانی را گذرانده‌اند، اما فیلم حرام شده است.

تهیه کننده این پروژه سینمایی علی لدنی است. با توجه به دخیل بودن فردین خلعتبری و یلدا جبلی در تولید و پخش و طرف قرارداد بودن با همه عوامل، به غلط اینطور استنباط شده بود که فردین خلعتبری تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارد. به گفته کارگردان فیلم در صورت ایجاد هر گونه تغییر، اخبار مربوطه منتشر می‌شود.

رویا نونهالی، مهدی احمدی، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، امیرحسین آرمان، الهه حصاری، فریبا جدی کار، ارنواز خضری، گیلدا حمیدی و … از بازیگران این فیلم هستند. دیگر عوامل عبارتند از فیلمبردار: مجید گرجیان، صدابردار: محمد خرسند و حامد صمدزاده، چهره پردازی: محمد قومی، طراح صحنه فردین خلعتبری، طراح لباس: مریم نصیری زاده، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علی هاشمی، دستیار تهیه آرش جبلی و عکاس حبیب مجیدی.

یلدا جبلی فیلم «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» ساخته محمدهادی کریمی را تدوین کرده و کارگردانی چند تله فیلم را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>