سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ بهمن ۱۳۸۹ در ۱۲:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب
با پخش قسمت بیست و یکم سریال مختارنامه؛

«ابراهیم اشتر» به یاری مختار ثقفی می آید

«ابراهیم اشتر» به یاری مختار ثقفی می آید

سوره سینما : با پخش قسمت بیست و یکم از سریال مختارنامه، بازی چند بازیگر جدید در این سریال آغاز خواهد شد

سوره سینما : با پخش قسمت بیست و یکم از سریال مختارنامه، بازی چند بازیگر جدید در این سریال آغاز خواهد شد

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی این سریال تلویزیونی، در قسمت ۲۱ که جمعه ۲۹ بهمن ماه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد، مخاطبان سریال مختارنامه در ادامه روایت داستان این سریال تلویزیونی شاهد وقایع و رویدادهای مختلفی خواهند بود. دعوت بن مطیع از مختار برای دیدار با وی و پاسخ منفی مختار به این دعوت، سفر عبدالرحمن بن شریح به مکه و ملاقات با محمد بن حنفیه،ملاقات یاران مختار با ابراهیم اشتر و تشویق وی به بیعت با مختار، بازگشت بن شریح از مکه و پیوستن او به مختار و در نهایت پیوستن ابراهیم اشتر به مختار برخی از رویدادهایی است که مخاطبان مختارنامه در این قسمت شاهد آن خواهند بود.

«حسن میرباقری» در نقش ابراهیم اشتر، «حدیث فولادوند» در نقش همسر ابراهیم، «حبیب دهقان نسب» در نقش مالک بن اَنَس از یاران مختار و «کریم اکبری مبارکه» در نقش احمر بن شمیط از یاران مختار بازیگرانی هستند که در این قسمت بینندگان مختارنامه شاهد ایفای نقش آنها هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>