سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ دی ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب
بازیگر پیشکسوت در کنج تنهایی/

ملکه رنجبر: هنر تا وقتی سرحال بودم، مرا می‌خواست

malakeh-ranjbar

ملکه رنجبر که این روزها در بستر بیماری است، از بی‌مهری دوستان و همکاران خود گلایه کرد.

ملکه رنجبر که این روزها در بستر بیماری است، از بی‌مهری دوستان و همکاران خود گلایه کرد.

رنجبر بازیگر پیشکسوت سینما به خبرنگار سوره سینما گفت: از مدتی پیش ناخوش احوالم و تا امروز نیز بهبودی میسر نشده است. به هر حال سن و سالم بالا رفته و این شرایط شاید اقتضای روزگار من است، اما نمی دانم چرا کسی از اهالی هنر سراغی از من نمی گیرد؟ انگار تنها تا زمانی که سرحال بودم مرا می‌خواستند و دیگر کسی به فکرم نیست. اندیشیدن به این تنهایی حال مرا بیشتر دگرگون می کند. من عمر خودم را برای این سینما و تئاتر و تلویزیون صرف کردم و روا نیست حالا که در گوشه منزل افتاده‌ام، از یادها فراموش شوم.

بازیگر سریال محبوب «زیر آسمان شهر» افزود: خدا را شکر از نظر مالی چندان در مضیقه نیستم. من بازنشسته شهرداری ام و به هر حال آب باریکه ای می رسد، اما همه چیز مادیات نیست. یک هنرمند تا وقتی زنده است هنرمند است و دوست دارد به شایستگی با او برخورد شود. در این مدت، عده ای از دوستان قدیمی حال مرا تلفنی پرسیده اند، اما از مسوولان جدید و جوان ترها هم به عنوان یک بازیگر پیشکسوت انتظاراتی دارم. من از هشت سالگی قدم به عرصه گذاشتم و همه مدیوم ها را تجربه کردم. زمانی که هیچ یک از هنرمندان امروز هنوز متولد نشده بودند!

ملکه رنجبر مدتی پیش فیلم «گناهکاران» را روی پرده داشت. وی در آثاری همچون «آژانس ازدواج»، «ازدواج در وقت اضافه»، «سلام بر عشق»، «نیش زنبور»، «از ما بهتران» و … بازی داشته است.