سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ دی ۱۳۹۲ در ۸:۵۶ ق.ظ چاپ مطلب

«عصبانی نیستم» تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره برلین شد

IMG11102888

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» ساخته‌ رضا درمیشیان به عنوان تنها نماینده سینمای ایران برای حضور در شصت و چهارمین جشنواره فیلم برلین انتخاب شد.

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» ساخته‌ رضا درمیشیان به عنوان تنها نماینده سینمای ایران برای حضور در شصت و چهارمین جشنواره فیلم برلین انتخاب شد.

سوره سینما- فیلم «عصبانی نیستم!» داستان دو جوان به نام‌های نوید و ستاره است که در تهران زندگی می‌کنند. باران کوثری نقش ستاره و نوید محمدزاده نقش نوید را بازی می کند و تعداد زیادی از بازیگران تئاتر در این فیلم حضور دارند.این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره بین المللی فجر هم روی پرده می رود. تمام صحنه‌های این فیلم در تهران و در بیش از ۶۰ لوکیشن مختلف از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه تهران فیلمبرداری شده است.

باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی، میثاق زارع، میلاد رحیمی، بهرام افشاری، امیررضامیرآقا ، تینو صالحی، رضا کولغانی، وحیدقاضی زاهدی، عباس جمالی، امین میری ،مرجان قمری، سجاد تابش، احمد یاوری، پژمان کاشفی ، محمد کارت، میناکریمی جبلی، حامد شیخی، مهران میرزایی، اکبر لطیفی، سام رجبی، شیما بختیاری، کیارش خداشناس ، مهدی رودافشانی، امید محمدزاده، جواد جوینده میرزا و… در این فیلم بازی می کنند.

“بغض” اولین فیلم بلند سینمایی رضا درمیشیان بود که در جشنواره های مختلفی به نمایش در آمد و جوایزی را از آن خود کرد. جشنواره فیلم برلین از ١٧ تا ٢٧ بهمن ماه در کشور آلمان برگزار می‌شود و این فیلم در بخش پانوراما به نمایش در می آید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>