سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ دی ۱۳۹۲ در ۸:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب
رحیم نوروزی:

سینمایی‌ها فکر می‌کنند بازیگر پرکار تلویزیونی ارزان است

rahim-noroozi

رحیم نوروزی علت کم کاری خود در سینما را نگرش غلط تهیه‌کنندگان این حوزه عنوان کرد.

رحیم نوروزی علت کم کاری خود در سینما را نگرش غلط تهیه‌کنندگان این حوزه عنوان کرد.

نوروزی به سوره سینما گفت: اخیرا در دو سریال بازی کرده‌ام. «رخنه» و «یادآوری» که هر دو به سرعت پخش شدند و البته از بازخوردهای مثبت یا منفی آن بی‌خبرم، چون کمتر در مجامع عمومی حاضر می‌شوم. من در مجموعه «خانه ای روی تپه» به کارگردانی داریوش یاری هم یک اپیزود بازی کردم، گویا انعکاس خیلی خوبی داشته است که با وجود همان بازی کم هم دیده شدم.

وی افزود: یک سریال دیگر هم دارم به نام «آسمان من» که محمدرضا آهنج آن را کارگردانی کرده و بخشی از تصویربرداری در خارج از کشور انجام شده است. من در این مجموعه نقش برادر کاراکتر اصلی یعنی حسن پورشیرازی را بازی می‌کنم که مشکلاتی برای او پیش می‌آید و باعث می‌شود بر زندگی آدم های اطرافش تاثیر بگذارد.

بازیگر نقش فرخ سریال «پس از باران» در پاسخ به این سوال که چرا در سینما کم کار شده توضیح داد: شاید چون در تلویزیون بیشتر بازی کرده‌ام، در سینما کمتر پیشنهاد دارم. شاید تهیه کنندگان بازیگران تلویزیون را هنرمندانی ارزان قیمت می‌پندارند که گیشه را تضمین نمی‌کنند و به همین دلیل ریسک دعوت از آنان را نمی پذیرند. من نگاه آرمان گرایانه به سینما ندارم . معتقدم من همین هستم که همیشه بوده ام و تلویزیون و سینما فرقی ندارد، اما دیگران طور دیگری م‌ اندیشند. گاهی پیش می آید به دلایل مختلف چند سریال با بازی من که طی چندین سال تولید شده در زمان واحد پخش می‌شود و اینطور برداشت می‌شود که من هر پیشنهاد تلویزیونی را فارغ از بحث کیفیت می‌پذیرم، در حالی که اصلا اینطور نیست.

نوروزی افزود: برای اینکه بازیگری به برند تبدیل شود، ساز و کارهای مختلفی وجود دارد. سینما در حال حاضر افراد معدودی را بازی می‌دهد و این موضوع تنها به قابلیت‌های این افراد بر نمی‌گردد. من و همکارانم در سریال‌های تلویزیونی هنرمندان کم ارزشی نیستیم. این واقعیتی است که گویا بعضی دوستان سینمایی نمی‌دانند.

رحیم نوروزی در فیلم‌های سینمایی «آسمان هشتم»، «دوزخ برزخ بهشت»، «یک گزارش واقعی» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>