سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ شهریور ۱۳۸۹ در ۱۱:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب
به تهيه كنندگي مهدي عظيمي مير آبادي؛

«فقط دو ساعت» ، چهارشنبه روی آنتن شبکه تهران می‌رود

«فقط دو ساعت» ، چهارشنبه روی آنتن شبکه تهران می‌رود

سوره سینما : فیلم تلویزیونی «فقط دو ساعت» همزمان با سالروز شهادت امام اول شیعیان ، بر روی آنتن شبکه تهران می رود

سوره سینما : فیلم تلویزیونی «فقط دو ساعت» همزمان با سالروز شهادت امام اول شیعیان ، بر روی آنتن شبکه تهران می رود

«مهدی عظیمی میرآبادی» تهیه کننده تله فیلم «فقط دوساعت» با ببان این مطلب به خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی سوره سینما ، گفت : این تله فیلم بر اساس طرحی از سوی بنده توسط عباس مرادیان و با مشورت ناصر هاشم زاده و مهدی سجاده چی به رشته تحریر درآمده است .

وی ادامه داد : این فیلم به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه تهران به وسیله عباس مرادیان کارگردانی و آماده پخش شده است .

عظیمی اضافه کرد : داستان فیلم در خصوص فردی به نام محمد خوشبخت است که به او اطلاع می دهند چکی به مبلغ ۳۰۰میلیون دارد که اگر تا دوساعت دیگر این موجوی در حسابش فراهم نشود ، دچار مشکل شده و این چک برگشت می خورد که داستان فیلم هم در بستر تکاپوی دوساعته این شخص برای فراهم کردن مبلغ چک می گذرد .

وی با اشاره به ویژگی های خاص این فیلم گفت : اگرچه در سینما توصیه می شود که از تک لوکیشن بودن ، تک بازیگر بودن و واقعی بودن زمان در فیلم پرهیز شود اما این فیلم دقیقا با یک بازیگر و تنها در یک لوکیشن و در زمان حال ساخته شده است .

عظیمی افزود : شهرام قائدی تنها بازیگر این فیلم است که در مقابل دوربین هاشم عطار و با گریم محسن بابایی به ایفای نقش پرداخته است .

لازم به ذکر است ، تله فیلم «فقط دو ساعت» روز چهارشنبه هفته جاری همرمان با بیست و یک ماه مبارک رمضان ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه تهران به روی آنتن می رود .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>