سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ دی ۱۳۹۲ در ۱:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب

پردیس رازی میزبان «روز روشن» می‌شود

rooze-roshan

فیلم سینمایی «روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی در پردیس سینمایی رازی نقد می‌شود.

فیلم سینمایی «روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی در پردیس سینمایی رازی نقد می‌شود.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، باشگاه فیلم شهر دفتر پردیس سینمایی رازی در چهارشنبه ۲ بهمن ماه ساعت ۱۷:۳۰ فیلم سینمایی «روز روشن» را به نمایش و نقد و بررسی می گذارد.

«روز روشن» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر توجه منتقدین و صاحب نظران سینمای ایران را به خود جلب کرد که از همکاری هنرمندانی همچون پانته آ بهرام، مهران احمدی، روناک یونسی و سودابه بیضایی سود برده است و محمدرضا سکوت نیز فیلمبرداری آن را برعهده دارد.

این فیلم داستان تلاش یک زن (پانته آ بهرام در نقش مربی کودک) و یک مرد (در نقش راننده آژانس) را روایت می کند که برای نجات دادن یک زندانی از قصاص هر کاری که از دستشان ساخته است را انجام می دهند. در این جلسه جواد طوسی (منتقد فیلم) با کارگردان و عوامل این اثر به گفتگو خواهد نشست و به پرسش های اعضاء پاسخ خواهند داد.

علاقمندان برای عضویت و حضور در این برنامه به آدرس: میدان رازی، خیابان هلال احمر، جنب پارک رازی مراجعه و یا با شماره تلفن ۵۵۴۲۶۴۵۳ داخلی ۱۰۲ تماس بگیرند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>