سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب
حضور در جشنواره فجر با دو فیلم/

تسلیمی: سیمرغ برای جوان‌هاست/ همکاری با رافعی و افخمی

shahin-taslimi

بازیگر مجموعه «وضعیت سفید» با دو فیلم سینمایی در سی و دومین جشنواره فجر حضور دارد.

بازیگر مجموعه «وضعیت سفید» با دو فیلم سینمایی در سی و دومین جشنواره فجر حضور دارد.

شهین تسلیمی به سوره سینما گفت: امسال دو فیلم در جشنواره دارم. یکی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی آقای افخمی و دیگری «فصل فراموشی فریبا» ساخته آقای رافعی. بازی در فیلم عباس رافعی را از روی دوستی و رفاقت قبول کردم و تنها یک سکانس دیده می‌شوم. در فیلم آقای افخمی اما یکی از نقش های پررنگ را بر عهده دارم. من خواهر شهدخت یعنی گوهر خیراندیش هستم. این کاراکتر ازدواج نکرده و از تمام مردها بدش می‌آید!

این بازیگر ادامه داد: برای همین در طول فیلم مدام شاهد جر و بحث های طنز آمیز او با مهدی فخیم‌زاده که نقش شوهر خواهرش را بازی می‌کند، هستیم. رگه هایی از کمدی در نقشم وجود دارد که باعث می شود آن را بیشتر دوست داشته باشم. من در سریال «خداحافظ بچه» هم بازی داشتم. آقای افخمی و همسرشان خانم شیرمحمدی من را در این مجموعه دیده بودند و انتخابم کردند.

وی افزود: این روزها در سریال منوچهر هادی با نام «خوب، بد، زشت» هم بازی دارم. این مجموعه برای پخش نوروزی شبکه دوم آماده می‌شود. در این مجموعه نقش خانمی را دارم که می‌خواهد رانندگی یاد بگیرد. معلم رانندگی او از وی خواستگاری می کند و اتفاقات دیگری رخ می دهد. دو هفته است کارمان را شروع کرده‌ایم و نمی دانم تا کی این تصویربرداری ادامه داشته باشد. اما منوچهر هادی قابلیت زیادی دارد و در چند سال اخیر به خوبی در مسیر حرفه‌ای قدم برداشته است. مطمئنم سریال خوبی برای ایام شادی مردم آماده خواهد شد، چون همه عوامل هم از میان حرفه ای‌ها انتخاب شده اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم‌های جشنواره را دنبال می‌کند یا خیر، توضیح داد: معمولا دغدغه‌هایم بیشتر از آن است که بتوانم به شکل جدی کارها را دنبال کنم. حتی با اینکه در جشنواره امسال فیلم دارم، به سیمرغ گرفتن فکر نمی‌کنم. خیلی از دوستان دیگر هستند که سال هاست بازی می‌کنند و تا امروز دیده نشده‌اند. من هم انتظار خاصی ندارم. همین که کار کنم و مردم مرا در خیابان ببینند و دوست داشته باشند، کافی است. چندان به فکر رقابت نیستم و فکر می‌کنم این چیزها مربوط به جوان‌ها است.

شهین تسلیمی در فیلم‌های سینمایی «آدم آهنی» ، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» و … بازی کرده است.