سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب
مدیر عامل مؤسسه بهمن سبز:

دوره آموزشی برای مدیران امور سینمایی سینماهای حوزه هنری برگزار شد

mahmood-kazemi

میدرعامل مؤسسه بهمن سبز تأکید کرد برنامه‌های آموزشی جهت برندسازی سینماهای حوزه هنری به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

میدرعامل مؤسسه بهمن سبز تأکید کرد برنامه‌های آموزشی جهت برندسازی سینماهای حوزه هنری به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

محمود کاظمی مدیرعامل مؤسسه بهمن سبز درباره برنامه‌های آموزشی ویژه برای مدیران امور سینمایی سینماهای حوزه هنری به سوره سینما گفت: در مؤسسه بهمن سبز با توجه به مدیریت منابع انسانی به منظور برتری کارکنان و نیز رسیدن به اهداف حوزه هنری برنامه‌هایی را طراحی کردیم که یکی از آنها آموزش نیروی انسانی ارزشی و خبره بود. این برنامه آموزشی از امروز هفتم بهمن با حضور مدیران امور سینمایی سینماهای حوزه هنری سراسر کشور به مدت ۶ روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۳:۳۰ بعدازظهر برگزار می‌شود.

وی افزود: نکاتی که در این کلاس‌ها آموزش داده می‌شود تاریخچه سینما و سینماداری توسط زاون قوکاسیان، آداب تشریفات و مناسبات انسانی توسط علی‌محمد بیدار‌مغز، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار توسط دکتر رحیمی، پخش، بازاریابی و نمایش توسط امیرحسین علم‌الهدی و نهایتا مطالعات میدانی، بازدید از موزه سینما، پردیس ملت و پردیس کوروش است. در روز آخر این دوره آموزشی امور فنی نمایش و دیجیتال توسط مهندس احمدی و رموز سینماداری توسط مهندس مجید مسچی آموزش داده خواهد شد. این دوره آموزشی با همت سازمان توسعه سینمایی سوره برگزار می‌شود.

کاظمی درباره برندسازی سینماهای حوزه هنری توضیح داد: در حال حاضر یکی از اهداف اصلی مؤسسه بهمن سبز و حوزه هنری برندسازی سینماهای حوزه هنری است. در این راستا سینما اسقلال تهران، سینما بهمن سنندج، سینما هویزه مشهد، آزادی کرمانشاه، بهمن ملایر در حال برندسازی هستند تا به حد مطلوب برسند. هدف ما جلب رضایت مشتری و فراهم کردن فضایی است که مخاطب بتواند با آرامش از آن استفاده کند. مشتری‌مداری از اهداف اصلی ماست و بنا داریم همه سینماهای حوزه هنری در سراسر کشور را به این میزان از کیفیت برسانیم. همچنانکه سینما سپیده نه به گفته ما که به گفته سایر کارشناسان پرمخاطب‌ترین سینمای کشور است و این میزان موفقیت به خاطر پیگیری مسولین حوزه هنری برای هر چه بهتر کردن سرویس‌دهی به مخاطبان است.

وی اضافه کرد: سینماهای حوزه هنری در سراسر کشور امسال با همت مؤسسه سینما شهر و سازمان توسعه سینمایی مجهز به سیستم دیجیتال شده‌اند و با این سیستم فیلم‌های جشنواره فجر را نمایش می‌دهند. سینماهای سپیده، استقلال و بهمن در تهران، سینما بهمن سنندج، بهمن تبریز، بهمن زنجان، بهمن بیرجند، اوکسین اهواز، سپهر ساری، سعدی شیراز و … از جمله این سینماها هستند. ما برنامه‌های خودمان را جهت بالابردن دانش سینماداری تا حد مطلوب و استاندارد ادامه خواهیم داد. فاز دوم برنامه‌های آموزشی برای مدیران سینماها طراحی می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>