سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب
جای خالی مرحوم شریفی‌راد در «پرواز در ارتفاع صفر»/

سریال دفاع مقدسی «پرواز در ارتفاع صفر» به زودی کلید می‌خورد

pakdel-tabatabaee

سریال دفاع مقدسی «پرواز در ارتفاع صفر» به تهیه‌کنندگی محمد نشاط به زودی با روشن شدن وضعیت بودجه کلید می‌خورد.

سریال دفاع مقدسی «پرواز در ارتفاع صفر» به تهیه‌کنندگی محمد نشاط به زودی با روشن شدن وضعیت بودجه کلید می‌خورد.

محمد نشاط تهیه‌کننده سریال دفاع مقدسی «پرواز در ارتفاع صفر» درباره آخرین خبرهای این مجموعه به سوره سینما گفت: تقریبا همه مقدمات تولید را انجام داده‌ایم فقط منتظریم بودجه را از سیمافیلم دریافت کنیم. طی دو یا سه روز آینده وضعیت بودجه فیلم مشخص می‌شود و احتمالا قبل از سال ۹۳ کلید می‌زنیم. هنوز به جای مرحوم شریفی‌راد که قرار بود جلوه‌های ویژه این فیلم را به عهده داشته باشند کسی را جایگزین نکرده‌ایم. بازیگران اصلی مهدی پاکدل، بهنوش طباطبایی، پرویز فلاحی پور، کوروش سلیمانی، حسین زارعی و علی سلیمانی هستند. در ادامه بازیگران دیگری به گروه اضافه خواهد شد. هم گروه تولید و هم سیمافیلم ترجیح می‌دهند قبل از سال ۹۳ این سریال را کلید بزنیم.

این مجموعه که با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید می‌شود، به روایت زندگی یک خلبان جنگی می‌پردازد که در ابتدای جنگ متوجه می‌شود که نامزدش به بیماری قلبی مبتلا است و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند. «پرواز در ارتفاع صفر» در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سیمافیلم تولید می‌شود.

سامان سالور کارگردانی فیلم‌های «سیزده۵۹»، «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» و «تمشک» که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد را بر عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>