سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب
ادامه صداگذاری «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند»/

آغاز اکران عمومی « دل بی‌قرار» از ۲۳ بهمن ماه

dele-bigharar

فیلم سینمایی «دل بی‌قرار» از ۲۳ بهمن ماه به سرگروهی سینما آزادی اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «دل بی‌قرار» از ۲۳ بهمن ماه به سرگروهی سینما آزادی اکران می‌شود.

قربان محمدپور کارگردان «دل بی‌قرار» به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «دل بی‌قرار» از ۲۳ بهمن تا آخر اسفندماه به سرگروهی سینما آزادی و با پخش‌کنندگی فیلمیران اکران عمومی می‌شود. این فیلم سال پیش در جشنواره حضور داشت. قصه‌اش درباره زلزله رودبار است که ۳۸ هزار نفر بر اثر آن جان باختند.  «دل بی‌قرار» درباره خانواده‌ای است که در اثر این حادثه یکدیگر را گم می‌کنند و در ادامه سال‌ها بعد به هم می‌رسند. «دل بی‌قرار» قصه‌ محور است و معمولا فیلم‌های قصه‌ محور قدرت جذب مخاطب را دارند اما به هر حال این فصل اکران فصل کم‌ رونقی است و معمولا فیلم‌ها در این زمان خوب نمی‌فروشند.

این کارگردان که قرار بود با فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» در جشنواره فجر امسال حضور پیدا کند درباره آخرین خبرهای این فیلم توضیح داد: متأسفانه نتوانستیم نسخه نهایی را به جشنواره برسانیم. آرش قاسمی مشغول صداگذاری فیلم است. طی چند روز آینده آهنگساز فیلم مشخص می‌شود. با توجه به اینکه فیلم در سینمای تجاری می‌گنجد و بازیگران محبوب زیادی دارد می‌تواند یکی از گزینه‌های اکران نوروزی باشد بنابراین سعی می‌کنیم تا نیمه اول اسفند آن را آماده نمایش کنیم. وقتی بخش خصوصی پای فیلم باشد شما می‌توانید ترکیب خوبی از بازیگران چهره داشته باشید و دستتان در انتخاب بازیگر بازتر است. در این فیلم چنین امکانی برای من فراهم بود و از فیلمی که ساخته‌ام راضی‌ام و پیش‌بینی می‌کنم این فیلم یکی از پر فروش‌های سال آینده باشد.

سارا خویینی‌ها، نازنین فراهانی، کوروش تهامی، شهره قمر، جهانبخش سلطانی و … بازیگران «دل بی‌قرار» هستند. در «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» که قصه‌اش درباره ازدواج موقت است محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، فرزاد حسنی، ارسلان قاسمی و … بازی کرده‌اند.