سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب

استقبال از فیلم تبریزی در سینما بهمن/ اکران ۹۳ امیدوارکننده است

tabaghe-hassas-1

مدیر سینما بهمن استقبال از جشنواره فیلم فجر در این سینما را قابل قبول دانست.

مدیر سینما بهمن استقبال از جشنواره فیلم فجر در این سینما را قابل قبول دانست.

میثم مرادی به خبرنگار سوره سینما گفت: استقبال از نمایش‌های جشنواره ای در این سینما قابل قبول بوده. ظرفیت این سینما ۱۲۰۰ نفر در دو سالن است. تقریبا در هر سانس تا امروز چهارشنبه ۴۵۰ نفر در هر سالن حضور داشته اند. بیشترین میزان استقبال از فیلم‌ها را برای «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی و «ردکارپت» ساخته رضا عطاران داشتیم. می توان حدس زد که این دو فیلم در اکران ۹۳ با استقبال روبرو شوند.

وی ادامه داد: سیستم صوت و تصویر سینما بهمن مدت‌ها است مجهز و قابل قبول است. امسال سالن دو این سینما به سیستم دیجیتال مجهز شده و این سیستم برای سینما باقی می ماند و تماشاگران می توانند از این پس فیلم‌ها را با سیستم دیجیتال ببینند که کیفیت بالاتری دارد. با وجودی که به دلیل مشغله ام در این سینما نتوانستم تمام فیلم‌های جشنواره را ببینم، اما از نظرهای مختلف سینماداران و اهالی سینما متوجه شدم که اکران ۹۳ نسبت به اکران ۹۲ امیدوارکننده تر است. تنوع فیلم‌ها، سبک‌های گوناگون فیلمسازی و حضور کارگردان‌های شاخص در این رقابت مردم را به سالن‌های سینما می‌آورد.

مرادی افزود: هنوز اکران فیلم‌های حوزه هنری در این سینما شروع نشده، امیدوارم نمایش این فیلم‌ها در سینما بهمن با استقبال مواجه شود. آنچه این روزها مشاهده کردم این است که مردم به نام کارگردان بیش از هرچیز دیگری در انتخاب فیلم اطمینان می‌کنند. این موضوع می‌تواند در زمینه تبلیغات به مجریان طرح‌های تبلیغاتی ایده بدهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>