سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب
فردوسی‌پور در برج میلاد/

استقبال از «ردکارپت»/ یخ سالن میلاد آب شد

Red Carpet (5)

فیلم سینمایی «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران در سینمای رسانه با استقبال مواجه شد.

فیلم سینمایی «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران در سینمای رسانه با استقبال مواجه شد.

سوره سینما- امروز و پس از نمایش فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی و پایان جلسه نقد و بررسی این فیلم «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران روی پرده رفت و به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

رضا میرکریمی کارگردان «امروز» پیش از شروع نمایش فیلمش به شوخی خطاب به حاضران گفت: این روزها خبرهایی از این سالن به گوش می رسد که واقعا برای نمایش فیلمم در سینمای رسانه نگران بودم.

در روزهای گذشته سینمای اهالی رسانه میزبان آثاری تلخ، اجتماعی و گاه ضعیف بود که بیشتر این آثار مورد توجه قرار نمی گیرفتند اما «ردکارپت» به عنوان فیلمی با رگه های طنز حال و هوای برج میلاد را عوض کرد. اگرچه این روزها سالن مانند پارسال لبریز از جمعیت شده و پای کودکان و نوجوانان هم به سالن باز شده است.

حضور عادل فردوسی پور که در تاریکی سالن و پیش از نمایش فیلم «ردکارپت» با راهنمایی کیوان کثیریان عضو انجمن منتقدان به سمت صندلی اش می رفت با تشویق حاضران در سالن همراه بود.

عطاران پیش از شروع نمایش فیلم و به اصرار مجری مراسم روی سن رفت تا عواملش را معرفی کند اما ترجیح داد مخاطبان فیلم را تماشا کنند و به سنت جشنواره عمل نکرد.

این روزها برای نشستن در سالن برج میلاد، استراحت بین سانس ها و صرف وعده های غذایی مشکلات فراوانی وجود دارد. جمعیت حاضران و هجوم چهره های ناشناخته نشان می دهد که امسال هم کاخ جشنواره میزبان بسیاری از اغیار است.

فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم فجر نوید یک اکران سرد را در سال ۹۳ می دهند اما به نظر می رسد فیلم مفرح عطاران که رنگ و بویی سینمایی هم دارد، بتواند گیشه را گرم کند. حاضران در سالن بارها زمان نمایش «ردکارپت» دست زدند و رضایتشان را از تماشای فیلم اعلام کردند.

امروز مینا ساداتی، محمدرضا شریفی نیا، نازنین بیاتی، هادی نادیجی، امیر نوری، امیر اثباتی، نیکی کریمی و در سینمای برج میلاد فیلم دیدند.