سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ دی ۱۳۹۱ در ۷:۴۸ ب.ظ چاپ مطلب

«همه بچه‌های ما» دو ماه دیگر کلید می‌خورد

«همه بچه‌های ما» دو ماه دیگر کلید می‌خورد

فاز سوم مجموعه «همه بچه‌های ما» به کارگردانی تاجبخش فنائیان اواخر زمستان کلید می‌خورد.

فاز سوم مجموعه «همه بچه‌های ما» به کارگردانی تاجبخش فنائیان اواخر زمستان کلید می‌خورد.

علیرضا سبط احمدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درباره آخرین خبرها از سریال «همه بچه‌های ما» به سوره سینما گفت: بهرام دهقانی مشغول تدوین فاز دوم این مجموعه تلویزیونی است و احتمالا دو ماه دیگر تدوین به پایان می‌رسد و ما می‌توانیم فاز سوم این مجموعه تلویزیونی را آغاز کنیم.

وی افزود: قطعا در فاز جدید بازیگران تازه‌ای به بنا بر اپیزودهای جدیدی که خواهیم داشت به گروه اضافه خواهند شد. پخش این سریال از شبکه دو و در سال ۹۲ خواهد بود.
این مجموعه مضمونی اجتماعی دارد و درباره‌ی بچه‌های کار، بی‌سرپرست و بدسرپرست و همچنین کودکانی است که در معرض آسیب هستند. «همه بچه‌های ما» به تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌ احمدی و کارگردانی و نویسندگی تاجبخش فناییان محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو است.

ستاره اسکندری، امیر آقایی، اردلان شجاع‌کاوه، مارال فرجاد، اسماعیل سلطانیان، داود پورحسن، الهام پاوه‌نژاد، نسرین مقانلو، کیانوش گرامی، ثریا قاسمی، انوشیروان ارجمند و … در این سریال بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>