سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ دی ۱۳۹۱ در ۷:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب

عیاری: کم‌کاری‌ام در سینما خودخواسته نیست

عیاری: کم‌کاری‌ام در سینما خودخواسته نیست

داریوش عیاری با اشاره به افت تولیدات سینمایی تأکید کرد کم‌کاری‌اش در سال‌های گذشته خودخواسته نبوده است.

داریوش عیاری با اشاره به افت تولیدات سینمایی تأکید کرد کم‌کاری‌اش در سال‌های گذشته خودخواسته نبوده است.

داریوش عیاری فیلمبردار باسابقه به خبرنگار سوره سینما گفت: کم‌کاری من در سینما و در سال‌های گذشته به خواست خودم نبوده است. حداقل در یک سال و نیم گذشته برای همکاری با سه فیلم سینمایی با گروه به توافق رسیدم که هیچکدام از آنها به پای تولید نرسید و کلید نخورد.

عیاری افزود: نمی‌دانم دقیقا علت این ماجرا چیست ولی دلایل مالی قطعا در این جریان افت تولید دخیل است. با اینکه تولیدات کم است ولی شرایط در این سینما تغییر نکرده است. امیدوارم شرایط اقتصادی سینما رو به بهبود گذارد تا کم‌کاری‌ها رفع شود.

این فیلمبردار باسابقه ادامه داد: در حال حاضر هیچ فعالیت مرتبط با سینما انجام نمی‌دهم. شاید به زودی در یک پروژه سینمایی همکاری کنم ولی هنوز این موضوع قطعی نیست. آخرین فعالیت سینمایی من «خانه پدری» بود و بعد از آن هنوز پشت دوربین نرفته‌ام.

عیاری در پاسخ به این سؤال که آیا قصد کارگردانی فیلم سینمایی دارد یا خیر گفت: نه. به کارگردانی فکر نمی‌کنم چون کارگردانی بلد نیستم.

داریوش عیاری فیلمبرداری فیلم‌های سینمایی «دختری با کفش‌های کتانی»، «خواهران غریب»، «سه زن»، «مربای شیرین» و… را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>