سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۳۹۲ در ۸:۳۷ ق.ظ چاپ مطلب

فیلمبرداری «ما همه متهمیم» با تغییر در عوامل ادامه دارد/ نظریه بازی می‌کند

parivash-nazarieh

فیلمبرداری بخشی از صحنه‌های فیلم سینمایی «ماهمه متهمیم» باقی مانده و عوامل آن تغییراتی داشته است.

فیلمبرداری بخشی از صحنه‌های فیلم سینمایی «ماهمه متهمیم» باقی مانده و عوامل آن تغییراتی داشته است.

محسن علی اکبری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ما همه گناهکاریم»به کارگردانی حامد امرایی که شنیده می‌شود با تغییر برخی عوامل و کارگردان فیلمبرداری آن ادامه دارد درباره وضعیت تولید این فیلم به سوره سینما گفت: نام کنونی این فیلم «ما همه متهمیم» است. در ابتدا قرار بود که ما فیلمنامه سینمایی «پرواز زنبورها» را کار کنیم که پس از مدتی فیلمنامه مدعی پیدا کرد و دچار مشکل شد. ما از امیر عربی خواستیم که فیلمنامه ای را طی مدت کوتاهی بنویسد و این اتفاق افتاد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «کتاب قانون» ادامه داد: با توجه به فیلمنامه اولیه ما فیلبرداری را از صحنه‌های شمال شروع کردیم به دلایلی در طول فیلمبرداری به لحاظ ساختار و کارگردانی به مشکل برخوردیم. از این رو مجبور شدیم تا با تغییری در کارگردانی و بازیگران به طوری فیلم را جمع کنیم و در این بین رهبر قنبری و دیگر دوستان به ما کمک کردند.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۴ جلسه از فیلمبرداری این فیلم باقی مانده که به زودی به اتمام خواهد رسید. یکی از نقش های اصلی را خانم هنگامه قاضیانی بر عهده داشتند که متاسفانه به دلیل بیماری و تداخل برنامه کاری نتوانستند با ما همکاری کنند و خانم پریوش نظریه جایگزین ایشان شدند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>