سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ دی ۱۳۹۱ در ۷:۵۱ ب.ظ چاپ مطلب
صدور حواله نمایش برای سینما آزادی/

اسماعیلی: «من و زیبا» حمایت ارگان‌های حامی ارزش‌ها را می‌طلبد

اسماعیلی: «من و زیبا» حمایت ارگان‌های حامی ارزش‌ها را می‌طلبد

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «من و زیبا» تاکید کرد اکران موفق این فیلم به حمایت ارگان‌های مختلف بستگی دارد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «من و زیبا» تاکید کرد اکران موفق این فیلم به حمایت ارگان‌های مختلف بستگی دارد.

حبیب اسماعیلی تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما درباره اکران فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور به سوره سینما گفت: امروز حواله نمایش این فیلم از طرف شورای صنفی نمایش برای سینما آزادی صادر شده و ما در پی رایزنی با بقیه سینمادارها هستیم تا فیلم را به نمایش درآوریم.

وی افزود: احتمالا حدود ۱۵سینما در تهران به نمایش این فیلم اختصاص داده شود. مواد تبلیغاتی اعم از تیز، پوستر و غیره آماده است و از آنجا که فیلم موضوعی مناسب و عاشورایی دارد و در ایام حسینی حضور داریم، می‌طلبد که شهرداری، صداو سیما و ارگان‌های فرهنگی برای معرفی آن به مردم از ما حمایت کنند.

اسماعیلی درپایان گفت: با توجه به موضوع فیلم، کیفیت اجرایی و حضور بازیگرانی چون پرویزپرستویی و شهاب حسینی پیشبینی می‌شود این فیلم بتواند مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

در فیلم سینمایی«من و زیبا« به کارگردانی فریدون حسن‌پور، پرویز پرستویی، شهاب حسینی، صادق صفایی، دریا آشوری، رضا ناجی، حدیث میر امینی، پرویز سیرتی و… بازی می‌کنند.

این فیلم داستان زندگی موسی است. او در شبی سرد و بارانی قبل از آنکه به خانه برسد راحله همسرش بر اثر درد زایمان جان می‌سپارد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد.

فریدون حسن پور پیش از این فیلم های سینمایی «وقتی همه خوابیم»، «نشانی»،«دارا و ندار» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>