سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اسفند ۱۳۹۲ در ۸:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب

امروز از شش چهره برجسته هنرهای تجسمی تجلیل می‌شود

talar-vahdat

شش چهره برجسته عرصه هنرهای تجسمی امروز شنبه سوم اسفند در تالار وحدت تجلیل می‌شوند.

شش چهره برجسته عرصه هنرهای تجسمی امروز شنبه سوم اسفند در تالار وحدت تجلیل می‌شوند.

امید محمدنژاد کارگردان فیلم تجلیل از هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی به سوره سینما گفت: خوشحالم که قرار شده به هنرهای تجسمی نیز بها بدهند. امروز از شش نفر از برجسته ترین چهره های این عرصه تجلیل می شود و این اتفاقی است که در هنر این مملکت کمتر دیده شده است. می خواهم تاکید کنم اگر سینما بزرگانی چون عزت انتظامی،علی نصیریان، داود رشیدی و … دارد ، هنرهای تجسمی نیز ستارگانی دارد که در شأن و منزلت همین عزیزان قرار دارند، اما کسی آنان را نمی شناسد. خدا را شکر می کنم که مسوولان به فکر افتاده اند و قرار است بزرگان این حرفه  مورد تجلیل و قدردانی قرار بگیرند.

وی افزود: من تنها سه روز برای تولید فیلم کوتاهی درباره این شش چهره که امروز در تالار وحدت به نمایش در می آید، فرصت داشتم و در این مدت نتوانستم به قدر کافی بخوابم اما با نهایت اشتیاق، ذوق و شوق کار کردم و امیدوارم دین خودم را به عنوان یک مجسمه‌ساز به بزرگان این حرفه ادا کرده باشم. عباس یوسفیان تدوین این فیلم را انجام داده است.

امروز شنبه سوم اسفندماه ساعت ۱۸:۳۰ طی مراسمی در تالار وحدت از بزرگان عرصه هنرهای تجسمی تجلیل خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>