سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اسفند ۱۳۹۲ در ۱:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب
عرضه قریب الوقوع در شبکه نمایش خانگی/

اکران مختصر و مفید «۲ساعت بعد،مهرآباد»/ آغاز پیش‌تولید «جنجال در عروسی»

2-saat-bad-mehrabad

محمد احمدی که این روزها با فیلم سینمایی «۲ ساعت بعد،مهرآباد» به سینما آمده، تصمیم دارد فیلمش را بعد از نوروز روانه شبکه نمایش خانگی کند.

محمد احمدی که این روزها با فیلم سینمایی «۲ ساعت بعد،مهرآباد» به سینما آمده، تصمیم دارد فیلمش را بعد از نوروز روانه شبکه نمایش خانگی کند.

محمد احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی  «۲ساعت بعد،مهرآباد» که در جشنواره امسال برای اولین بار به نمایش درآمد به سوره سینما گفت: روزهای اول اکران فیلم است و ما از استقبال نسبتا خوبی برخوردار بودیم. تا الان با توجه به اینکه تبلیغاتی نداشتیم و هنوز بیلبوردهای مان حاضر نشده و تیزر از جمعه شب پخش شد اما با این حال استقبال نسبتا خوب بود.

وی در رابطه با رقابت فیلم هایش با اکران نوروز اشاره کرد: ما با فیلم های نوروز رقابتی نخواهیم داشت چون«۲ساعت بعد، مهرآباد»  تا آخر اسفند بیشتر روی پرده نخواهد بود و من فکر می کنم همین مدت برای نمایش کافی باشد.  به خاطر اکران این فیلم چندان فرصت دیدن نداشتم اما همان چند فیلمی که تعریفش را شنیده بودم و مد نظرم بود آنطور که باید رضایتم را جلب نکردند.

poster-2-saat-bad

احمدی درباره تغیرات اخیری که در حوزه فرهنگی رخ داده است اظهار داشت: هیچ چیز فعلا قابل پیش بینی نیست امید هایی داده اند و ما هم به همان ها دل خوش کرده ایم اما در عمل فعلا کاری از پیش برده نشده است.

وی در رابطه با فعالیت هایش در سال جاری گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» را در دست داریم که سید رضا خطیبی سرابی کارگردانی آن را به عهده دارد. هیچیک از عوامل دیگر هنوز انتخاب نشدند و پیش‌تولید را بعد از عید نوروز آغاز خواهیم کرد.