سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۱:۵۴ ق.ظ چاپ مطلب
سری سوم سریال مقدم در حال صداگذاری/

بعضی قسمت‌های «پایتخت ۳» بیش از ۶۰ دقیقه/ ادامه تصویربرداری در نوروز

paytakht3

تصویربرداری و تدوین مجموعه «پایتخت ۳» برای پخش در نوروز ۹۳ در حال انجام است.

تصویربرداری و تدوین مجموعه «پایتخت ۳» برای پخش در نوروز ۹۳ در حال انجام است.

مهرداد جلوخانی صداگذار این سریال درباره آخرین خبرها از این مجموعه پرطرفدار به سوره سینما گفت: به اتفاق دستیارانم حسین ابراهیمی، مرتضی احراری و سپیده ادیب‌زاده در حال صداگذاری مجموعه «پایتخت ۳» هستیم. فکر می‌کنم تصویربرداری تا اواسط نوروز ادامه داشته باشد و ما  به طور همزمان صدا گذاری را انجام می‌دهیم. تدوین با سرعت در حال انجام است و البته این موضوع چیزی از کیفیت کار نمی‌کاهد. حتی باید بگویم این سری از مجموعه از آنچه سال های گذشته پخش شد، جذاب تر است.

صداگذار مجموعه نوروزی شبکه یک گفت: طنز ظریفی در کلیت کار وجود دارد و به خصوص قسمت اول آن بسیار خنده دار از آب در آمده و گروه اطمینان دارند امسال قدم اول به خوبی برداشته می‌شود و مخاطبی که اولین قسمت را تماشا کند نمی‌تواند از خیر تماشای سایر قسمت‌ها بگذرد. مدت زمان هر قسمت گاهی به بیش از ۶۰ دقیقه  می‌رسد، اما کار ریتم درستی دارد که بیننده از تماشای آن خسته نمی‌شود. من به سهم خود سعی کردم در بخش‌هایی که اهمیت صدا بیشتر به روند کار کمک می‌کرد، به گونه ای عمل کنم که حق مطلب ادا شود.

جلوخانی درباره دیگر فعالیت های خود افزود: سریال «کهکشان راه شیری» به کارگردانی رامین عباسی زاده برای صداگذاری به دست من سپرده شده است. تدوین این مجموعه تمام شده و من نیمی از امور مربوط به صدای آن را به پایان رسانده‌ام. پخش آن در سال ۹۳ اتفاق می‌افتد. از دیگر کارهایم «میزاث جاویدان» نام دارد که یک مستند ۴ قسمتی است. این مستند به شهر قم می‌پردازد و در آن به مختصات تاریخی و جغرافیایی این منطقه پرداخته شده است. از دوران زمین شناسی و پوشش گیاهی و آب و هوایی گرفته تا جو فرهنگی این شهر و اینکه از چه زمان به یک شهر مذهبی تبدیل شده است. کارگردانی این مجموعه را عباس صالح مدرسه‌ای انجام داده است.

مهرداد جلوخانی صداگذاری فیلم سینمایی «پنجاه قدم آخر» را که در جشنواره سی و دوم فجر روی پرده رفت، بر عهده داشت. «جا به جا» و «بهشت اینجاست» از دیگر تجربه‌های اوست. مجموعه «پایتخت ۳» به کارگردانی سیروس مقدم و با بازی محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، مهران احمدی و … نوروز ۹۳ روی آنتن می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>