سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اسفند ۱۳۹۲ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

«پنج ستاره» در راه اکران نوروز ۹۳/ رضایت از همکاری با فیلمسازان فیلم اولی

5setareh

امیر سمواتی که امسال با دو فیلم «پنج ستاره» و «با دیگران» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت این روزها در صدد اکران فیلمش برای نوروز است.

امیر سمواتی که امسال با دو فیلم «پنج ستاره» و «با دیگران» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت این روزها در صدد اکران فیلمش برای نوروز است.

سمواتی در این باره به سوره سینما گفت: طی صحبت‌هایی که با علی سرتیپی داشتیم قرار شد «پنج ستاره» از طریق دفتر پخش فیلمیران برای اکران نوروز رایزنی  شود.

این تهیه کننده که همزمان دو فیلم سینمایی دیگر به نام های «با دیگران» کاری از ناصر ضمیری کارگردان فیلم اولی جشنواره و «ساکن طبقه وسط» اولین تجربه فیلمسازی شهاب حسینی را دست دارد در رابطه با اکران این دو فیلم گفت: «ساکن طبقه وسط» که هفته گذشته فیلمبرداری آن در فرودگاه مهرآباد به پایان رسید هنوز به طور کامل آماده نیست و بخش‌هایی از پی جی و صداگذاری و جلوه های ویژه آن به اتمام نرسیده است در تلاشیم تا قبل از پایان سال بتوانیم همه مراحل فنی آن را به اتمام برسانیم . با این شرایط اکران نوروز را از دست می دهیم اما امیدوارم در زمان مناسبی بتوانیم آن را اکران کنیم.

وی افزود: از آنجا که هنوز «پنج ستاره» ساخته مهشید افشار زاده زمان مشخص اکرانش اعلام نشده تصمیم داریم «با دیگران» را بعد از این فیلم اکران کنیم.

این تهیه کننده که امسال حامی سه کارگردان فیلم اولی بود در این رابطه ابراز رضایت کرد و با نظر مثبت نسبت به اکران آنها گفت: هر سه کارگردان اگرچه کار اول فیلمسازی شان است اما سابقه قابل قبولی در سینما دارند و فیلم های شان حرفی برای گفتن دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>