سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اسفند ۱۳۹۲ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب
چهارم فروردین 93/

مجید صالحی با «ته خط» به تلویزیون می‌رود/ همکاری با ماهایا پطروسیان

majid-salehi

فیلم تلویزیونی «ته خط» با بازی مجید صالحی چهارمین روز فروردین ۹۳ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

فیلم تلویزیونی «ته خط» با بازی مجید صالحی چهارمین روز فروردین ۹۳ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

صالحی به سوره سینما گفت: مدتی پیش بازی در تله فیلم «ته خط» به کارگردانی منوچهر هادی را به پایان رساندم. این فیلم بک قصه پلیسی دارد و من نقشی جدی در آن بازی می‌کنم. فیلمنامه «ته خط» را امیر عربی نوشته است. این فیلم پنج شخصیت اصلی دارد که در یک زمان واحد، سه داستان موازی را پیش می‌برند. من  و لیندا کیانی در نقش های معین و نازنین مقابل هم بازی کردیم.  دیگر شخصیت های فیلم یحیی و معصومه با بازی سیروس همتی و نازنین کریمی و رسول با بازی عارف لرستانی هستند که به طور موازی قصه را پیش می‌برند. در نهایت سرنوشت شخصیت‌های این سه داستان، در یک اتفاق واحد  بهم گره می‌خورد. گویا قرار است این تله فیلم روز چهارم نوروز پخش شود.

وی افزود: دو روز قبل بازی در «مجرد ۴۰ ساله» را به پایان رساندم. این فیلم به تهیه کنندگی محسن جاهد و کارگردانی شاهین باباپور ساخته شده است. به نظر من همه بازیگرهای یک اثر سینمایی یا تلویزیونی اصلی هستند، اما بنا به قصه موجود اندازه بازیگری من و ماهایا پطروسیان، بیشتر است. سیروس گرجستانی، مهران غفوریان، امیر نوری، سحر ولدبیگی و دانیال عبادی دیگر بازیگران این فیلم هستند. در این فیلم که حال و هوایی طنز دارد در نقش رضا ظاهر شده‌ام که یک مکانیک است، اما خودش را به جای یک جراح مغز جا می‌زند.

مجید صالحی ادامه داد: در فیلمی با عنوان «من کارگرم» بازی کرده‌ام به کارگردانی علی توحیدپرست تا دو روز دیگر به شبکه نمایش خانگی وارد می‌شود. مهران غفوریان، پروین قائم مقامی، سیاوش مفیدی، شهین تسلیمی، مهران رجبی، و اصغر سمسارزاده از بازیگران این تله فیلم هستند و داستان درباره صادق با بازی من است که یک کارگر ساده است و به همراه مادر و همسر پا به ماه خود در خانه استیجاری زندگی می‌کند. روز وضع حمل همسر صادق فرا می‌رسد و از قضا صاحب ۶ فرزند می‌شود و با ورود این ۶ قلوها اتفاقات و مسائلی در زندگی صادق به وجود می‌آید.

مجید صالحی در فیلم‌های سینمایی «نازنین»، «همه چی آرومه»، «پیتزا مخلوط» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>