سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اسفند ۱۳۹۲ در ۸:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

«بعد از آن شب» ۱۲ فروردین ماه پخش می‌شود/ «اوکازیون» در راه نوروز

amini-khah

فیلم تلویزیونی «بعد از آن شب» با بازی مهدی امینی خواه ۱۲ فروردین ماه از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «بعد از آن شب» با بازی مهدی امینی خواه ۱۲ فروردین ماه از شبکه تهران پخش می‌شود.

امینی خواه به خبرنگار سوره سینما گفت: به تازگی بازی در تله فیلمی به نام «بعد از آن شب» را به پایان رسانده‌ام. علی رامشه آن را کارگردانی کرده و روز دوازدهم فروردین از شبکه تهران پخش می‌شود. محور این فیلم درباره روز جمهوری اسلامی و ماجراهای انقلاب است. کاراکتری که من بازی اش می‌کنم امیر نام دارد. او یک بچه جنوب شهری است و در نگاه اول خلافکار به نظر می‌آید و بعد در اثر اتفاقاتی با انقلابی ها هم مسیر می‌شود.

این بازیگر ادامه داد: قصه با وجود اینکه در چنین حال و هوایی است، مایه طنز دارد. در این فیلم نقشی متفاوت و پرچالش بازی کردم و امیدوارم مخاطب دوست داشته باشد. قرار است بازی در پروژه‌ای با نام «اوکازیون» را شروع کنم که آن را هم علی رامشه تولید خواهد کرد و تلاش می‌کنیم تا نوروز آماده‌اش کنیم. فکر می کنم در سه هفته تصویربرداری را تمام کنیم و تدوین و موسیقی همزمان انجام می‌شود.

وی درباره دیگر کارهای خود افزود: فیلم سینمایی «مرد آبانی» به کارگردانی محمد احتشامی، تله فیلم «تسلیم سرنوشت» به کارگردانی پدرام بهرامی و فیلم «آقای هیچ» به کارگردانی محسن ربیعی را آماده پخش دارم. «دزد با وجدان» به تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان و کارگردانی سیامک خواجه وند و همچنین «آخرین پناهگاه» به کارگردانی ولی الله رهبر هنوز پخش نشده‌اند.

امینی خواه در پاسخ به این سوال که چرا در سریال‌ها کمتر او را می‌بینیم، توضیح داد: اینطور نیست که حضورم در سریال‌ها کمرنگ شده باشد. سال گذشته سریال «دختری به نام آهو» را بازی کردم، اما به طور کلی وقتی بودجه‌های کلی تلویزیون پایین آمده، طبیعی است که میزان کار ما هم کمتر شود. پیشنهادهای خوبی به دستم رسیده، اما پروژه‌ها به خاطر مسائل مالی شروع نشده‌اند.

«بعد از آن شب» داستان امیر جوان ۳۰ ساله است که در جنوب  شهر با خانواده خود زندگی می کند. او به علت مرگ پدر و تعطیلی مغازه کلید سازی، در شرایط حکومت نظامی دچار مشکلات مالی شده است. امیر در راستای همین مسائل مجبور به دزدی از مغازه ای می‌شود. او در حین دزدی زخمی شده و  وارد خانه یکی از مبارزان انقلابی می‌شود. از طرفی ساکنین خانه او را با مبارزین اشتباه می‌گیرند اما… . سیدجواد هاشمی و زهره حمیدی هم در این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>