سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۲ ب.ظ چاپ مطلب

ادامه تصویربرداری یک مجموعه نوروزی در شب/ «لامپ صد» به تلویزیون می‌رود

LampeSad-1

مهران مهام از به پایان رسیدن ۴۰ درصد از تصویربرداری سریال نوروزی «روزهای بد، در» خبر داد.

مهران مهام از به پایان رسیدن ۴۰ درصد از تصویربرداری سریال نوروزی «روزهای بد، در» خبر داد.

مهام تهیه‌کننده این مجموعه به سوره سینما گفت: در حال حاضر مشغول کار در یک مدرسه هستیم. این مدرسه خالی از دانش آموز است و کار به خوبی پیش می‌رود. این روزها سکانس‌های مربوط به شب را تصویربرداری می‌کنیم. همه تلاشمان را صرف می‌کنیم تا مردم در روزهای نوروز اوقات شادی را سپری کنند. مجموعه به شکل همزمان در حال صداگذاری، تدوین و ضبط موسیقی است. ما در تلاشیم هر یک از قسمت‌های سریال را در اندازه ۴۰ دقیقه آماده کنیم.

وی درباره همکاری با آقاخانی توضیح داد: این پنجمین همکاری من با سعید آقاخانی است. او کارگردانی با هوش است که به خوبی به کار خود مسلط است و می‌دانم که این بار هم اصل داستان را به خوبی منتقل می‌کند. در جشنواره ای که گذشت ما «لامپ صد» را از او شاهد بودیم که یک فیلم جدی بود، اما آقاخانی ثابت کرد هم در عرصه کمدی موفق است و هم پروژه‌های جدی. ما طرحی مشابه «لامپ صد» به تلویزیون ارائه کردیم و می‌خواهم چنین قصه‌ای را برای پخش در این رسانه آماده کنیم. شاید تنها تفاوت موجود بین نسخه سینمایی و سریالی این قصه زبان نرم تر آن برای پخش از رسانه ملی باشد.

سریال نوروزی «روزهای بد، در» که برای پخش از شبکه سه آماده می‌شود، به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی سعید آقاخانی در حال تولید است و هومن برق نورد، مهران غفوریان، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، مریم امیرجلالی، مهرناز بیات، غلامرضا نیکخواه، لاچین دربندی، امیررضا میرآقا و محمدرضا شیرخانلو بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. داستان این سریال ۱۳ قسمتی درباره سرایداری است که بعد از گذشت ۳۰ سال در آستانه ازدواج فرزند خود قرار است بازنشسته شود. حال که قصد دارد مراسم ازدواج او را در مدرسه برگزار کند، این اتفاق برایش رقم می‌خورد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>