سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اسفند ۱۳۹۲ در ۱:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب

«توده» اردیبهشت ماه کلید می‌خورد/ فیلمی درباره جایگاه فرزندان در خانواده

asadzadeh

فیلم سینمایی «توده» به کارگردانی کیارش اسدزاده پس از دریافت پروانه ساخت وارد مرحله تولید می‌شود.

فیلم سینمایی «توده» به کارگردانی کیارش اسدزاده پس از دریافت پروانه ساخت وارد مرحله تولید می‌شود.

کیارش اسدزاده به سوره سینما گفت: برای فیلمنامه جدیدی به نام «توده» درخواست پروانه ساخت داده‌ام و احتمال می دهم آن را تا پایان سال دریافت کنم. شروع فیلمبرداری را برای ماه اردیبهشت مناسب می بینم و پیش بینی می‌کنم دو ماه طول بکشد. ما یک پروسه تولید معمولی خواهیم داشت. لوکیشن های ما در شهر تهران است. علی سرتیپی و منیژه حکمت آن را تهیه خواهند کرد.

وی افزود: «توده» یک فیلم اجتماعی است  و درباره به دنیا آمدن فرزندان در یک خانه آن را نوشته ام. این داستان به حق و حقوقی می‌پردازد که معمولا نادیده گرفته می شود . در این فیلم به آن شرایط اجتماعی و خانوادگی  پرداخته ایم که باعث می شود برخی از بچه ها نتوانند به آنچه باید، دست پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که پس از رو به رو شدن با مشکلات اکران فیلم قبلی خود، آیا برای شروع کار جدید محتاطانه برخورد می کند توضیح داد: راستش را بخواهید من برای فیلم «گس» هم خیلی محتاطانه قدم برداشتم و اساسا اشکال از فیلمنامه نبود. چیزی که باعث بروز آن مشکلات شد، دعوای شخصی تهیه کننده با رییس سازمان سینمایی وقت بود و من تنها قربانی این جریان بودم. فیلمنامه «توده» شرایط معمول و مرسوم را دارد و این روزها در حال تعامل با دوستان وزارت ارشاد هستیم و امید دارم کار را با موفقیت جلو ببریم.

کیارش اسدزاده کارگردانی فیلم «گس» را در کارنامه دارد که بازیگرانش مدتی پیش از جشنواره فیلم ونیز جایزه دریافت کردند.