سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب

«تابو» بهترین فیلم خسرو معصومی می‌شود/ یک عاشقانه دیگر در راه است

dibaji

بازیگر فیلم «تابو» پروژه تازه خسرو معصومی را فیلمی متفاوت در کارنامه این سینماگر دانست.

بازیگر فیلم «تابو» پروژه تازه خسرو معصومی را فیلمی متفاوت در کارنامه این سینماگر دانست.

هادی دیباجی به سوره سینما گفت: ما همچنان در شمال کشور به سر می بریم و  فیلمبرداری «تابو» به کارگردانی خسرو معصومی ادامه دارد. کارمان را از اول بهمن ماه شروع کردیم و به گمانم تا پایان اسفندماه کار ادامه داشته باشد. تا امروز ۶۰ درصد از کل پروژه به پایان رسیده است.

وی درباره نقشی که خود ایفای آن را بر عهده دارد توضیح داد: در «تابو» نامم کسری است. نقش مقابل الناز شاکردوست را بازی می‌کنم و این بار نیز یک عاشقانه دیگر در کارنامه خسرو معصومی شکل می‌گیرد، با این تفاوت که این بار فضای جدید و متفاوتی وجود دارد. من سینما را با آقای معصومی شروع کردم و همه آثار او را دیده‌ و فیلمنامه های ایشان را خوانده‌ام. به همین دلیل با جدیت تأکید می‌کنم که «تابو» بهترین فیلمنامه ایشان است و ان شا الله بهترین فیلم او نیز خواهد شد. او در این تجربه جدید خود بیشتر از همیشه قصه گوست و باید بگویم قصه اش را هم بهتر از همیشه تعریف می کند.

بازیگر «سیب و سلما» درباره همبازی شدن با الناز شاکردوست به عنوان یکی از چهره های مطرح سینمایی گفت: به طور قطع این مهم است که چه کسی مقابل تو به عنوان یک بازیگر قرار می‌گیرد. آقای معصومی عادت دارد وقتی اولین بازیگرش را انتخاب می کند از او درباره انتخاب نقش مقابل مشورت می گیرد. ایشان برای «تابو» اول از خانم شاکردوست دعوت کرده بود. بعد نظر ایشان را در مورد من پرسیده بود و ایشان هم بازی مرا در کارهای قبلی ام پسندیده بود و گفته بود که مشکلی با همکاری من با پروژه ندارد. نقش پارتنر در ترکیب اصلی بازیگران یک فیلم اهمیت فوق العاده ای دارد و من خوشحالم که خسرو معصومی این بخش از فیلم  را به شیوه مشورتی مدیریت می کند.

وی افزود: من و آقای معصومی دوستی دیرینه داریم، البته هنگام کار این رفاقت محو می‌شود و حتی ممکن است بیشتر از همه بر سر من داد بکشد. خلاصه باید بگویم برای من مهم است که چه کسی نقش مقابلم را بازی کند. بارها پیش آمده با بازی فردی ارتباط برقرار نکرده‌ام، اما چون در سایر پروژه ها این تعامل بین کارگردان و گروه بازیگران کمتر وجود دارد، تحمل کرده و تلاش کرده‌ام بازی ام را تا حد ممکن به خوبی انجام بدهم.

هادی دیباجی درباره سالی که رو به پایان است گفت: من معمولا کم بازی می کنم مگر اینکه فیلمنامه خوبی پیشنهاد شود یا قرار باشد با کارگردان کاردرستی همکاری داشته باشم. امسال سه پروژه را پشت سر گذاشتم که بسیار دوست شان دارم. یکی از آنها تله فیلم روح الله حجازی بود با نام «مروارید». ایشان به مثابه یک اثر سینمایی روی این کار وقت گذاشت و برای من بودن در این گروه لذت بخش بود. فیلم دیگری که امسال بازی کردم «بچه‌های خیابان» نام دارد به تهیه کنندگی علی رویین تن و مرتضی محمدیان. این تجربه ام را نیز بسیار دوست داشتم و آخرین بازیگری دلپذیر من در سال ۹۲ «تابو» است که تا پایان سال ادامه دارد. امیدوارم برای مخاطبان مقبول باشد.

فیلم «تابو» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی خسرو معصومی با بازی الناز شاکر دوست و هادی دیباجی داستان دختری را روایت می‌کند که از زندگی پدرسالارانه خود خسته شده و تصمیم نادرستی می‌گیرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>