سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب

ورود لعیا زنگنه به دنیای هنرهای تجسمی/ رقابت با آثار نقاشان دیگر

laya-zangeneh

یکی از تابلوهای نقاشی لعیا زنگنه بازیگر سینما و تلویزیون در نمایشگاهی گروهی رونمایی شد.

یکی از تابلوهای نقاشی لعیا زنگنه بازیگر سینما و تلویزیون در نمایشگاهی گروهی رونمایی شد.

ماهیار چرمچی نقاش درباره چگونگی آشنایی با لعیا زنگنه به سوره سینما گفت: از سال گذشته پروژه ای را در رابطه با برگزاری نمایشگاه ایران بانو آغاز کردم که مهر ماه امسال در برج میلاد برگزار شد. در این نمایشگاه من چهره بانوانی را کشیدم که هریک در حوزه های مختلف هنری فعالیت داشتند. یکی از این چهره‌ها لعیا زنگنه بود که با اجازه وی تابلوی چهره اش در کنار ۱۵ اثر دیگر قرار گرفت. پس از آن دوبار دیگر در مراسم های خیریه نمایشگاه نقاشی در فضاهای مختلفی برپا شد که خانم زنگنه آنجا حضور داشت.

وی با اشاره به اینکه زنگنه از سال ۷۹ به این هنر روی آورده افزود: در صحبت هایی که با هم داشتیم خانم زنگنه تمایل خود را به نمایش آثارش ابراز کرد. من چند تابلو از ایشان دیدم و تشویقشان کردم هنرشان را در این زمینه جدی تر پیگیری کنند. سر انجام از بین آثار وی تصمیم بر این شد تا یکی از تابلوها که با تکنیک رنگ روغن کار شده بود در نمایشگاه «پازل» به نمایش در آید.

چرمچی گفت: تابلوهای این نمایشگاه از ۶۰۰ هزار تومان تا ۲۵ میلیون تومان است که کار لعیا زنگنه به مبلغ ۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. ضمن اینکه بین کلیه آثار تنها ۴ اثر بالای ۱۰ میلیون تومان است. سال ۹۱ نمایشگاهی با پرتره ۱۴ چهره تاثیرگذار مرد برگزار کردم که در ادامه آن این نمایشگاه با نقاشی از چهره ۱۶ بانوی هنرمند و موثر کشورمان برگزار شد.

این نمایشگاه از ۹ تا ۱۵ اسفندماه برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>