سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

دو بازیگر به «دردسرهای شیرین» اضافه شدند/ ادامه فیلمبرداری فیلم تازه کمال تبریزی

fallah-farahani

نازنین فراهانی و نادر فلاح در فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» به کارگردانی کمال تبریزی بازی می‌کنند.

نازنین فراهانی و نادر فلاح در فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» به کارگردانی کمال تبریزی بازی می‌کنند.

محمدعلی حسین نژاد تهیه کننده این فیلم به سوره سینما گفت: پس از حضور شهاب حسینی و نازنین بیاتی، نازنین فراهانی و نادر فلاح که اصالتا کرمانی است جلوی دوربین فیلم تازه کمال تبریزی  خواهند رفت. فیلمبرداری از جمعه دوم اسفندماه در دانشگاه های تک (دانشگاه تحصیلات تکمیلی و علوم محیطی) کرمان آغاز شد و تا آخر هفته در همین لوکیشن فیلمبرداری خواهیم داشت. بعد از آن به کویر خواهیم رفت و تا نیمه دوم فروردین سال ۹۳ه فیلمبرداری را به پایان خواهیم رساند.

حسین نژاد با اشاره به اینکه برخی شخصیت ها باید با لهجه کرمانی بازی کنند افزود: نادر فلاح مربی لهجه سایر بازیگران است، ما برای سهولت کار در نقش‌های فرعی بیشتر از هنرمندان کرمانی استفاده خواهیم کرد. دو نقش اصلی ما شهاب حسینی و نازنین بیاتی در این فیلم ته لهجه کرمانی دارند. با توجه به روند مناسب کار و سهولت در رفت و آمد امیدواریم بتوانیم تمام فیلم را در کرمان فیلمبرداری کنیم و مجبور نباشیم به خاطر برخی صحنه‌ها به تهران بیاییم.

فیلمنامه «دردسرهای شیرین» را علی میرمیرانی نوشته و نغمه ثمینی آن را بازنویسی کرده است. راوی قصه در فیلم دختری به نام شیرین است، دختری تحصیل کرده و پایبند اصول که ماجرای آشنایی خود و خانواده‌اش با کسی که قرار است به خواستگاری او بیاید را تعریف می‌کند. فرم و محتوای داستان بیانگر نوع تازه ای از کمدی رمانتیک است.

کمال تبریزی فیلم «طبقه حساس» را در نوبت اکران دارد. «لیلی با من است»، «شیدا»، «مارمولک»، «همیشه پای یک زن در میان است» و … از فیلم‌های این کارگردان است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>