سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ دی ۱۳۹۱ در ۷:۵۹ ب.ظ چاپ مطلب

«درخشش در ساعت مقرر» به هما روستا تقدیم شد

«درخشش در ساعت مقرر» به هما روستا تقدیم شد

اجرای نمایش «درخشش در ساعت مقرر» پنج‌شنبه شب ۱۴ دی ماه به هما روستا همسر زنده‌یاد حمید سمندریان تقدیم شد.

اجرای نمایش «درخشش در ساعت مقرر» پنج‌شنبه شب ۱۴ دی ماه به هما روستا همسر زنده‌یاد حمید سمندریان تقدیم شد.

سوره سینما- گروه نمایش «درخشش در ساعت مقرر» پنج شنبه میزبان هما روستا، حمید لبخنده، اصغر عبدالهی و امیر اثباتی بودند. در پایان نمایش حمیدرضا نعیمی کارگردان با تشکر از حاضران و مهمانان ویژه این اجرا گفت: حامی ما شما هستید و حضورتان مایه دلگرمی است، این نمایش پس از تلاش بسیار روی صحنه رفت، دوستان بسیاری در این راه به من کمک کردند که از آنها تشکر می‌کنم.

نعیمی ادامه داد: من فوت دو نفر را باور نمی کنم، پدرم و استادم حمید سمندریان. ایشان در زمانی که حضور داشتند به ما دلگرمی می‌دادند و حالا که از نظر فیزیکی کنار ما نیستند، یاد و خاطره شان در کنار ما است. اجازه می خواهم به یاد او اجرای امشب را به خاطره ایشان و به بانوی هنرمند خانم هما روستا تقدیم کنم.

سپس در میان تشویق حضار هدیه ای از طرف گروه نمایش «درخشش در ساعت مقرر» به هما روستا تقدیم شد. نعیمی در بخشی از سخنانش از کمک‌های سید صادق موسوی مدیر تئاتر شهر تشکر کرد.

نمایش «درخشش در ساعت مقرر» با بازی رویا افشار، بهناز نازی، رامونا شاه، کتانه افشاری نژاد، بهار نوحیان، سیاوش چراغی پور و یعقوب صباحی در سالن قشقایی روی سن می رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>