سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اسفند ۱۳۹۲ در ۸:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

انتقاد یک تهیه‌کننده از شرایط تولید/ بعضی با پول فیلمساز و بازیگر می‌شوند

1102448_681

منصور سهراب‌پور که با تولید مجموعه «ساخت ایران» خبرساز بود مدتی است از تهیه‌کنندگی دست برداشته و فعالیت تازه‌ای آغاز نکرده است.

منصور سهراب‌پور که با تولید مجموعه «ساخت ایران» خبرساز بود مدتی است از تهیه‌کنندگی دست برداشته و فعالیت تازه‌ای آغاز نکرده است.

این تهیه کننده در رابطه با کم کاری خود به سوره سینما گفت: تا وقتی دولت پیشین روی کار بود همه چیز به برادران و دوستان نزدیک می‌رسید با تیم جدید هم آنقدر آشنایی نداریم و آنها هم هنوز ما را نمی شناسند امیدواریم با گذر زمان شرایط بهتر شود.

وی علت اصلی کم کاری خود را شرایط مالی سخت آخرین پروژه عنوان کرد و افزود: برای سریال «ساخت ایران» هیچ حمایتی از سوی مسئولان نشد. با توجه به شرایط سخت مالی که در آن زمان همه شاهدش بودیم حتی یک ریال هم کمک نکردند.

تهیه کننده« پاریس تا پاریس» گفت: زمان تصویربرداری درست وقتی بود که نوسانات شدید ارزی دامنگیر شرایط اقتصادی بود و ما که تمام فیلم را خارج از ایران جلوی دوربین برده بودیم با مشکلات شدید مالی روبرو شدیم. این لطمات انقدر سنگین بود و چنان ضربه ای بر ما وارد کرد که به این زودی نمی توانیم از جا بلند شویم.

وی افزود: گاهی افراد کسانی را به من معرفی می‌کنند که تا به حال ندیدمشان و می گویند  این کارگردان و این بازیگر است حتی پول هم می‌دهد شما فقط حمایتش کن. این شکل کارکردن برای تولید واقعا سم است. کاری که نه فکر من در آن دخیل است نه تدبیر و نظر من و همین باعث می شود دیگر انگیزه ای برای کار نداشته باشم.

منصور سهراب‌پور مجموعه «وفا» را تهیه کرده است. فیلم سینمایی «پاریس تا پاریس» به کارگردانی محمدحسین لطیفی هم که سهراب پور تهیه کرده هنوز اکران عمومی نشده است. «ساخت ایران» با بازی امین حیایی و محمدرضا گلزار که در شبکه نمایش خانگی توزیع شد نتوانست در جذب مخاطب موفق باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>