سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اسفند ۱۳۹۲ در ۱:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

مجموعه نوروزی «یک ماه و ده روز» روی آنتن شبکه یک

behzad-farahani-biographya-com-2

تصویربرداری مجموعه نوروزی «یک ماه و ده روز» به کارگردانی مجتبی یاسینی از هفته پیش شروع شد.

تصویربرداری مجموعه نوروزی «یک ماه و ده روز» به کارگردانی مجتبی یاسینی از هفته پیش شروع شد.

سوره سینما- «یک ماه و ده روز» قصه یک خواهر و برادر است که سالیان سال با لجبازی های کودکانه خود از دیدن همدیگر امتناع می کنند. این دو یک ویلای ارثی دارند که هر کدامشان اگر آنجا باشد دیگری از رفتن سر باز می‌زند. در این بین فرزندان شان که در یک دانشگاه درس می خوانند به هم علاقمند می شوند و … بخشی از تصویربرداری این مجموعه با توجه به نوع قصه در شهرهای تنکابن و رامسر انجام می شود.

بهزاد فراهانی که اخیرا در مستند «من ناصر حجازی هستم» حضور داشت به همراه پوراندخت مهیمن، وحید شیخ زاده، حمید یزدانی، سودابه گودرزی، فریده دریامجد، آزاده حسینی، محمد افضلی و مجید ستایش در این سریال نقش آفرین هستند. دستیار اول کارگردان: کریم اکبری مبارکه، نویسنده: شیوا مهرزاد، مدیر تصویربرداری: محمد دانشور، طراح صحنه: غفار رضایی ، طراح گریم: رابعه ملا حسینی، صداگذار: جعفر علیان، مدیرتولید: محمود صادقی و برنامه ریز: مریم مولایی از دیگر عوامل این مجموعه نوروزی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>