سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اسفند ۱۳۹۲ در ۲:۳۸ ب.ظ چاپ مطلب

«دردسرهای شیرین» نوروز ۹۳ در کرمان متوقف می‌شود/ خبر از فیلم تازه تبریزی

kamal-tabrizi

فیلمبرداری فیلم جدید کمال تبریزی با وقفه در نوروز ۹۳، ادامه می‌یابد.

فیلمبرداری فیلم جدید کمال تبریزی با وقفه در نوروز ۹۳، ادامه می‌یابد.

نازنین فراهانی بازیگر «دردسرهای شیرین» به سوره سینما گفت: این روزها در کرمان به سر می‌بریم و سخت مشغول فیلمبرداری هستیم. من تا به حال به این شهر سفر نکرده بودم و خوشحالم که به بهانه این فیلم با مردم خوب این شهر آشنا شدم که بسیار مهربان و خونگرم هستند. من قبل از عید نوروز به تهران بر می‌گردم و پس از آن دوباره برای گرفتن سکانس های باقی مانده به کرمان می‌روم. قرار بود مدت فیلمبرداری یک ماه باشد، اما فکر می کنم با وجود این وقفه قدری بیشتر طول بکشد.

وی افزود: من نقش استاد نیک اختر را در این فیلم بازی می‌کنم که یک فعال محیط زیست است. به طور کلی محیط طبیعی و زیستی و همچنین انرژی خورشیدی نقش مهمی در قصه ما دارد و به همین دلیل هم کرمان را برای روایت انتخاب کرده‌اند. می‌توان طنازی‌های همیشگی کمال تبریزی را در فیلم مشاهده کرد و امیدوارم حاصل کار برای مخاطب راضی کننده باشد.

تولید «دردسرهای شیرین» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد‌علی حسین‌نژاد از مدتی پیش با بازی نازنین فراهانی، نازنین بیاتی، اردشیر رستمی و … در کرمان آغاز شده است. کمال تبریزی فیلم سینمایی «طبقه حساس» را نوروز ۹۳ روی پرده دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>