سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۲ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

آرزوی نوروزی گوهر خیراندیش برای مردم ایران/ هرگز مهاجرت نمی‌کنم

gohar1

گوهر خیراندیش تاکید کرد هرگز تمایلی به مهاجرت دائمی و دوری از ایران ندارد.

گوهر خیراندیش تاکید کرد هرگز تمایلی به مهاجرت دائمی و دوری از ایران ندارد.

خیراندیش به سوره سینما گفت: این روزها بر سر تصویربرداری «ما فرشته نیستیم» هستم. گروه با نظم خاصی جلو می‌رود و پیش بینی می‌کنم چند روز مانده به پایان سال ۹۲ کارمان تمام شود و می‌توانیم با آسودگی خاطر سال را تحویل کنیم. در این سریال در نقش پری بازی می‌کنم که نقشی متفاوت است. این کاراکتر یک دزد است که پس از آزاد شدن برادرش از زندان به اتفاق دو نفر دیگر که آنان هم سابقه شرارت دارند، تصمیم می‌گیرند به یک دزدی بزرگ دست بزنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی در نقش‌های متعدد کمدی و طنز به خاطر علاقه شخصی او به این گونه است، توضیح داد: من قبل از هر چیز بازیگرم و زندگی ام از این راه می‌گذرد. برایم فرقی نمی‌کند در چه نقشی ظاهر شوم و اصراری هم بر ایفای نقش‌های کمدی نیست، اما بنا به شرایطی در کارنامه ام نقش های این چنینی بیشتر دیده می‌شود و فکر می کنم در سینمای کمدی جزو پرکارترین بازیگران زن باشم.

gohar2
گوهر خیراندیش در نمایی از مجموعه «ما فرشته نیستیم»

خیراندیش درباره حادثه تلخ سال ۹۲ و تصادفی که زمان فیلمبرداری «آذر، پرویز، شهدخت و دیگران» رخ داد گفت: وقتی آقای روحانی برای ریاست جمهوری کشور انتخاب شد، به ایران برگشتم تا پس از چند سال دور بودن از این عرصه، بازیگری را پی بگیرم. در «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی بازی کردم و پس از آن بهروز افخمی برای فیلم جدیدش به من پیشنهاد داد. قرار بود در این اثر سینمایی دو نقش بازی کنم. یکی نقش خودم و دیگری نقش خواهر دو قلویم، اما پس از آن تصادفی که در محل فیلمبرداری به وجود آمد، خانم شهین تسلیمی آن نقش را بازی کرد، چون من نمی‌توانستم به لحاظ قوای جسمی با گروه هماهنگ شوم. کمر، کتف و سرم از چند جا شکست و حالا که فکر می‌کنم می بینم چیزی جز لطف خدا و دعای مردم باعث دوباره سر پا شدن من نبود. بهبودی من به سرعت حاصل شد و همین اتفاق را مرهون انرژی مردم هستم. فیلم هم جایزه بهترین فیلمنامه و فیلم را از جشنواره فجر دریافت کرد.

خیراندیش در پاسخ به این سوال که در سال ۹۳ در ایران می‌ماند یا دوباره مهاجرت می‌کند گفت: من برای باطل نشدن گرین کارتی که دارم مجبورم مدام در رفت و آمد باشم، اما این به آن معنا نیست که مهاجرت کرده باشم. همیشه فیلمنامه‌ها را برای من ایمیل می‌کنند و اگر فیلمنامه موردپسندم واقع شود، به ایران می‌آیم. خوشحالم که با این سریال در عید مردم شریک هستم. برای همه سال خوبی را آرزو می‌کنم و امیدوارم اقتصادمان از زیر سلطه تحریم خارج شود و در سال جدید هوای پاکی را تجربه کنیم.

سریال نوروزی «ما فرشته نیستیم» برای شبکه تهران آماده می‌شود. علاوه بر گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی‌نیا، فاطمه گودرزی، علی صادقی، برزو ارجمند،‌ غلامحسین لطفی، محمود عزیزی،‌ نادر سلیمانی و داریوش موفق بازیگران این مجموعه هستند که به تهیه‌کنندگی مجید اوجی و کارگردانی فلورا سام و با متنی از آرش برهانی هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>