سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب

فروش خوب «طبقه حساس»/ نمایش فیلم تبریزی در ۸۰ سالن ایران

tabagheye-hasas

فیلم سینمایی «طبقه حساس» ساخته کمال تبریزی در ۸۰ سالن کشور روی پرده رفته است.

فیلم سینمایی «طبقه حساس» ساخته کمال تبریزی در ۸۰ سالن کشور روی پرده رفته است.

حبیب اسماعیلی مدیر موسسه پخش مولود رسانه که پخش «طبقه حساس» را برعهده دارد در این باره به سوره سینما گفت: حالا که موقعیتی فراهم شده و فیلمسازان انگیزه بالایی برای کار دارند باید شرایط را به سوی بهبودی سوق داد تا ما این ویژگی را تمام سال داشته باشیم و فقط به نوبت اکران عید بسنده نکنیم و بتوانیم چراغ سینما را به واسطه تولید و اکران آثاری جذاب و پرمخاطب روشن نگه داریم.

وی که از فروش «طبقه حساس» راضی است گفت: این فیلم ۳۰ سالن در تهران و بیش از ۵۰ سالن در اغلب شهرستان‌های کشور دارد و خوشبختانه در گیشه هم شرایط خوبی دارد. دو سه روز گذشته ما فروش خیلی خوبی داشتیم با اینکه مردم سال های پیش این زمان را به هر چه غیر از سینما اختصاص می دادند اما امسال شاهد اتفاقات خوب هستیم. شاید در گذشته فیلمی با ۱۲ سالن سینما یک میلیون هم فروش نمی‌کرد اما فیلم های امسال شرایط را تغییر داد و باعث شد برخی سینماها برای فیلم ما حتی سانس ویژه هم قائل شوند. قطعا با شروع تعطیلات نوروز مردم فرصت بیشتری برای آمدن به سینما دارند و اوضاع از این بهتر خواهد شد.

وی افزود: اکران زود تر از موعد فیلم‌ها تصمیم درستی بود. امسال رونق اقتصادی و بازگشت هزینه ها و پرداخت قسط های عقب مانده را به چشم دیدیم و مطمئنم فقط به اکران نوروز ختم نمی‌شود. این اتفاق به نفع همه بود اما سینما داران، هم تهیه کنندگان هم دفاتر پخش به خواسته هایشان زود تر رسیدند هم مردمی که منتظر اکران فیلم‌های خوب و قابل اعتنا در سینما بودند.

poster-tabagheye-hassas

حبیب اسماعیلی درباره حضور سایر فیلم ها کنار «طبقه حساس» گفت: هر نوبت اکران باید چند فیلم خوب و قابل عرضه داشته باشد. اگر قرار است اتفاقی رخ دهد یک فیلم و یک کارگردان به تنهایی نمی‌تواند. با آمدن «چ» و «بادیگران» شرایط از این هم بهتر می‌شود، سینما طیف گستره تری از سلیقه‌ها را به سوی خود جذب می‌کند.

فیلم سینمایی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی و بازی رضا عطاران، آزاده صمدی، هوتن شکیبا و … این روزها روی پرده رفته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>