سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب

احیای سینما قدس با اکران نوروزی/ آغاز بازسازی در سال ۹۳

cinema-ghods

اکران فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به احیای سینما قدس تهران انجامیده است.

اکران فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به احیای سینما قدس تهران انجامیده است.

محمدرضا نصیری نژاد مدیر سینما قدس که مدتی پیش تعطیل شده بود درباره بازگشایی این سینما با اکران «معراجی‌ها» به خبرنگار سوره سینما گفت: متاسفانه در چهار سال گذشته روزهای سختی در سینما قدس داشتیم و فروش پایین فیلم‌ها مشکلات مالی فراوانی برای ما ایجاد کرده بود. خوشبختانه با حمایت آقای محمد احسانی و آقای محمدرضا فرجی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وضعیتی پیش آمد که شرایط سینما قدس بهبود یابد. خیلی سریع و در ۲۴ ساعت سینما به سیستم دیجیتال مجهز شد و این امکانات و اکران «معراجی‌ها» به استقبال مخاطبان و احیای دوباره سینما انجامید.

وی ادامه داد: «معراجی‌ها» هفته پیش ۴۰ میلیون تومان در سینما قدس فروش کرد. در چهار سال گذشته این رقم برای ما یک رویا بوده است. خوشبختانه با صحبت هایی که با جناب آقای مسچی در موسسه سینما شهر داشته ایم قرار است سال ۹۳ با بازسازی و تجهیز سینما شاهد فعالیت مستمر سینما قدس باشیم. این بازسازی به مرور انجام می شود و در ماههای کم مخاطب مثل ماه رمضان یا محرم بخش های مختلف سینما مثل سرویس بهداشتی، کف سالن، صندلی ها و … بهینه سازی می‌شود.

نصیری نژاد افزود: ۵ شنبه هفته پیش بعد از چهار سال بالکن سینما قدس فعال شد و «معراجی‌ها» در یک سانس شلوغ روی پرده رفت. به نظر می رسد اگر حمایت دوستان در نهادهای مختلف مرتبط با سینما ادامه داشته باشد این بخت را داشته باشیم که سینما قدس به عنوان یک سینمای فرهنگی و پرمخاطب که موقعیت مکانی مناسب را دارد، حفظ شود و تبدیل به مکانی تجاری نشود. اکران «معراجی‌ها» تا اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از پایان این فیلم برای انتخاب فیلم اکران دوم بهار برنامه ریزی می‌کنیم.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>