سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۴ ق.ظ چاپ مطلب

ساخت فیلم سه بعدی جدید در سال ۹۳/ فیلمی علمی تخیلی ساخته می‌شود

babak-mohaghesh

بابک محقق به تازگی از مذاکره با بنیاد سینمایی فارابی در رابطه با دریافت تسهیلات برای اکران فیلم سه بعدی خبر داد.

بابک محقق به تازگی از مذاکره با بنیاد سینمایی فارابی در رابطه با دریافت تسهیلات برای اکران فیلم سه بعدی خبر داد.

محقق به سوره سینما گفت: اخیرا در مذاکراتی که با بنیاد سینمایی فارابی داشتم درباره دریافت تسهیلاتی مثل عینک سه بعدی با مهدی مسعودشاهی صحبت کردم تا بتوانیم هم در تولید فیلم های سه بعدی در آینده شرایط بهتری داشته باشیم و هم «آقای الف» را اکران عمومی کنیم.  سال گذشته برای اکران این فیلم تمامی هزینه ها را به عهده گرفتم و تجهیزاتی چون عینک و پرژکتور های دو بعدی را که خودم به سه بعدی تبدیل شان کردم بر عهده من بود و تا امروز هیچ هزینه ای بابت این مخارج به من پرداخت نشده است. قرار است در سال جدید این مذاکرات ادامه داشته باشد تا بتوانیم برای فیلم جدیدمان هم سرمایه گذاری کنیم.

وی درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: مشغول نوشتن فیلمنامه ای هستم که در مراحل پایانی و بازنویسی به سر می برد. این فیلمنامه از لحاظ ویژگی و محتوا بیش از «آقای الف» قابلیت سه بعدی شدن دارد. چون این فیلم آنطور که لازم بود قدرت ارائه قابلیت های یک فیلم سه بعدی را نداشت. بعد از تعطیلات با اتمام برساندن بازنویسی برای پروانه ساخت اقدام خواهم کرد ضمن اینکه کارگردانی آن را هم خود به عهده خواهم گرفت. این فیلم ژانری علمی تخیلی دارد اگرچه جلوه‌های ویژه زیادی دارد اما از انیمیشن دور است و درباره یک بازی سه بعدی است که وارد بازار شده و اقدام به ربوده شدن نخبه های کشور می کند.

وی ادامه داد: دراین باره نیز با بنیاد سینمایی فارابی وارد مذاکره شدیم هرچند که تا الان سه تهیه کننده جلال چاوشیان، سعید شرفی کیا و غلامرضا آزادی در این رابطه اعلام آمادگی کرده اند اما اگر با همکاری فارابی انجام شود قطعا برای تولید و اکران شرایط بهتری خواهیم داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>