سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب

«خوب، بد، زشت» ۲۸ اسفندماه به شبکه دو می‌رود + تصاویر

Khoob Bad Zesht (1)

مجموعه تلویزیونی «خوب،بد، زشت» به تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی و کارگردانی منوچهر هادی از ۲۸ اسفند روی آنتن شبکه دو می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «خوب،بد، زشت» به تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی و کارگردانی منوچهر هادی از ۲۸ اسفند روی آنتن شبکه دو می‌رود.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این سریال در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده که پخش آن هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه و باز پخش آن ساعت های ۲ بامداد و ۱۳:۳۰ روز بعد است. «خوب،بد، زشت» یک سریال اجتماعی و خانوادگی است و با نگاهی طنز به روابط میان انسان‌ها در خانواده و اجتماع نگاه می‌کند. در واقع نگاهی شیرین به رویدادهای روزمره انسان‌ها در جامعه دارد. امین حیایی، حسین محب اهری، محمد کاسبی، مهدی سلوکی، بهاره رهنما، نیلوفر خوش خلق، بهنوش بختیاری در نقش بهنوش، شهین تسلیمی و سیروس همتی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال بازی می‌کنند.

Khoob Bad Zesht (2)

فیلمنامه  این سریال را بابک کایدان بر اساس طرحی از محسن کیایی نوشته، «خوب، بد، زشت» درباره جوانی به نام بهادر است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند. او برای رسیدن به هدفش، ابتدا باید چند کار خیر و نوعدوستانه انجام دهد و دلهای شکسته را از خود راضی کند.«خوب، بد، زشت» کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو است.

Khoob Bad Zesht (3)


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>