سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ اسفند ۱۳۹۲ در ۸:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب

تعطیلی سه روزه فیلمبرداری «دردسرهای شیرین»/ تبریزی و گروهش نوروز کار می‌کنند

dardesarhaye-shirin

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» از ادامه فیلمبرداری این فیلم تا آخرین روز سال ۹۲ خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» از ادامه فیلمبرداری این فیلم تا آخرین روز سال ۹۲ خبر داد.

محمدعلی حسین‌نژاد دراین باره به سوره سینما گفت: گروه تا آخرین روز سال ۹۲ مشغول فیلمبرداری هستند و چون بخشی از کار همچنان باقی می‌ماند پس از سه روز تعطیلی دوباره کار را ادامه خواهند داد. تا سه روز دیگر فیلمبرداری در کویر تمام می‌شود و بعد از تعطیلات نوروزی دوباره به کرمان بازخواهیم گشت و تا اواسط فروردین ماه ۹۳ کار را تمام می‌کنیم.

کمال تبریزی که این روزها «طبقه حساس» را روی پرده اکران دارد فیلم جدیدش را بعد از جشنواره در کرمان آغاز کرد. فیلمنامه «دردسرهای شیرین» را علی میرمیرانی و نغمه ثمینی نوشته‌اند و شهاب حسینی، نیازنین بیاتی،نادر فلاح و نازنین فراهانی در آن ایفای نقش می‌کنند.

راوی قصه در فیلم دختری به نام شیرین است، دختری تحصیل کرده و پایبند اصول که ماجرای آشنایی خود و خانواده‌اش با کسی که قرار است به خواستگاری او بیاید را تعریف می‌کند. فرم و محتوای داستان بیانگر نوع تازه ای از کمدی رمانتیک است. کمال تبریزی پیشتر فیلم‌های «مارمولک»، «فرش باد»، «همیشه پای یک زن در میان است» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>