سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ فروردین ۱۳۹۳ در ۶:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

حمید مهرآرا در قطعه هنرمندان آرمید

mehrara

پیکر بازیگر تازه درگذشته تلویزیون و سینما امروز یکشنبه ۱۰ فروردین ماه به خاک سپرده شد.

پیکر بازیگر تازه درگذشته تلویزیون و سینما امروز یکشنبه ۱۰ فروردین ماه به خاک سپرده شد.
سوره سینما- مهر نوشت: پیکر زنده‌یاد حمید مهرآرا بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون به سوی بهشت زهرا (س) تشییع شد و در قطعه هنرمندان در کنار چهره‌های فقید عرصه هنر در خانه ابدی آرام گرفت. پیکرزنده‌یاد مهرآرا که بعد از سال‌ها دست و پنجه نرم کردن و تحمل رنج شرایط سخت بیماری دیابت روز جمعه ۸ فروردین‌ماه سال جاری دار فانی را وداع گفت، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در کنار هنرمندان فقید این مرز و بوم به خاک سپرده شد.
در مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون چهره‌هایی چون حسن فتحی، علی دهکردی، علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از هنرمندان و بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون حضور داشتند.طبق برنامه ریزی اعلام شده مراسم ختم زنده‌یاد حمید مهرآرا ساعت ۱۷:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۲ فروردین‌ماه در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود. زنده‌یاد مهرآرا از بازیگران پرکار تئاتر، تلویزیون و سینما طی دهه‌های ۶۰ و ۷۰ بود که بازی در مجموعه‌هایی چون «تاراج»، «پهلوانان نمی میرند»، «آرایشگاه زیبا»، «امیر کبیر»، «روزگار جوانی» از برجسته ترین آثار او در مقام بازیگر هستند.

همچنین بازی در نمایش‌های «پیروزی در شیکاگو»، «زنگ بیداری» و «شعبده‌باز» نیز از جمله فعالیت‌های مرحوم حمید مهرآرا در عرصه تئاتر و تله تئاتر هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>