سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب

«طبقه حساس» در تهران از «معراجی‌ها» پیشی گرفت/ روزهای گرم سینما آزادی

tabagheye-hasas1

فروش نوروزی فیلم کمال تبریزی در تهران از فروش فیلم مسعود ده نمکی بیشتر شد.

فروش نوروزی فیلم کمال تبریزی در تهران از فروش فیلم مسعود ده نمکی بیشتر شد.

رضا سعیدی پور به سوره سینما گفت: خدا را شکر سال ۹۳ برای سینمای ایران به خوبی آغاز شد و ما فروش های فوق العاده ای را تجربه کردیم. در سینما آزادی  «طبقه حساس» ۳۰۰ میلیون تومان، «معراجی ها» ۲۴۰ میلیون تومان، «چ» ۲۰۰ میلیون تومان، «خط ویژه» ۱۳۵ میلیون تومان و «با دیگران» ۱۶ میلیون تومان فروش داشتند.

وی افزود: «طبقه حساس» در کل کشور فروشی دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و در این سطح ارزیابی پس از «معراجی‌ها» قرار می گیرد که فروشی سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی داشته است، اما در شهر تهران فروش «طبقه احساس» با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان حدود ۱۰۰ میلیون از فروش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیونی «معراجی‌ها» بیشتر است.

سعیدی پور در پاسخ به این سوال که تکلیف اکران دوم بهار برای این سینما چه زمانی روشن خواهد شد توضیح داد: فروش خوب سینماها ادامه دارد و زود است که بخواهیم به فیلم‌های جایگزین فکر کنیم. سینما آزادی حتی همچنان فیلم «با دیگران» را که نسبت به بقیه آثار فروش کمتری داشته، روی پرده نگه می‌دارد. البته با توجه به اینکه قرارداد این فیلم با سالن‌ها دو هفته بوده است، ممکن است برخی سالن‌ها آن را از روی پرده پایین بیاورند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>