سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب
«فرنگ و قشنگ» پروژه تازه موسائیان/

وحید موسائیان «سمفونی ایران» را بعد از ۶ سال به پایان می‌رساند

vahid-mousaian

وحید موسائیان از قرار گرفتن مستند «سمفونی ایران» روی میز تدوین پس از ۶ سال خبر داد.

وحید موسائیان از قرار گرفتن مستند «سمفونی ایران» روی میز تدوین پس از ۶ سال خبر داد.

موسائیان به سوره سینما گفت: ساخت فیلم مستند «سمفونی ایران» سال ۸۷ شروع شده بود، اما به تازگی روی میز تدوین قرار گرفته و نازنین مفخم در حال انجام امور مربوط به آن است. علت طولانی شدن پروسه تولید این فیلم مستند این بود که ما می‌خواستیم بسیار اساسی و مفصل به موسیقی مقامی و ملی ایرانی بپردازیم و سفرهای زیادی به تمام مناطق داشتیم. در تلاش هستیم که فیلم برای شرکت در جشنواره سینما حقیقت سال ۹۳ آماده باشد.ماهیت اصلی این فیلم درباره موسیقی نواحی متعدد ایران و اقوام مختلف است. فریدون شهبازیان آهنگسازی این اثر را بر عهده داشت.

وی افزود: برای سال ۹۳ در تلاش هستم حتما پروانه ساخت فیلمنامه ای را که سال گذشته آماده کرده بودم، دریافت کنم. این فیلمنامه «فرنگ و قشنگ» نام دارد و برخلاف اینکه ممکن است یک مفهوم کمدی را به ذهن برساند، یک متن جدی و اجتماعی است. متن، حال و هوایی متفاوت با فیلم قبلی ام «فرزند چهارم» دارد و قرار نیست خارج از کشور جلوی دوربین برود. هنگام نوشتن آن، به برخی بازیگران فکر کرده بودم و اساسا دو مورد از کاراکترها را برای دو نفر از دوستان بازیگر نوشته ام که امیدوارم همکاری حاصل شود و آنچه در ذهن من است، میسر شود. فعلا در حال رایزنی با تهیه کننده هستم و فکر می کنم با شروع اردیبهشت گام های جدی را برای گرفتن پروانه برداریم.

در کارنامه هنری وحید موسائیان پیش از این فیلم‌های سینمایی «گلچهره»، «خانه روشن»، «گوشواره»، «خاموشی دریا» و … به ثبت رسیده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>