سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ فروردین ۱۳۹۳ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

«ساکن طبقه وسط» اردیبهشت ماه آماده اکران می‌شود

saken-tabaghe-vasat

محمدهادی کریمی از روزهای پایانی مراحل فنی فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» و آماده شدن برای اکران خبر داد.

محمدهادی کریمی از روزهای پایانی مراحل فنی فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» و آماده شدن برای اکران خبر داد.

کریمی فیلمنامه نویس و کارگردان سینما در خصوص آخرین فعالیت سینمایی خود به سوره سینما گفت: «ساکن طبقه وسط» این روزها درحال انجام میکس نهایی است که تا اواخر فروردین ماه ادامه دارد و قطعا تا نیمه اول اریبهشت آماده نمایش است. قصد نداریم تا زمان جشنواره صبر کنیم و به احتمال زیاد سال جاری برای اکران آماده خواهیم بود.

وی حضور شهاب حسینی در فیلمش را زمینه آشنایی با این بازیگر دانست و افزود: سابقه آشنایی ما به زمانی برمی‌گردد که شهاب حسینی اولین فیلم سینمایی خود را با نام «رخساره» بازی کرد. در این فیلم من به عنوان نویسنده و مجری طرح حضور داشتم . از آن زمان همکار مان تا به امروز ادامه داشت.

کریمی درباره اولین تجربه کارگردانی این بازیگرگفت: زمانی که این فیلم اکران شود همه در می‌یابند شهاب حسینی به همان اندازه که در بازی هایش تبحر دارد در کارگردانی نیز صاحب قدرت و تسلط است. بعد از این هم امیدوارم این همکاری در جهت تولید آثاری به دور از حاشیه و مناسبات رایج ادامه یابد.

وی همچنین در رابطه با آلبوم جدید خود که قرار است با دکلمه شهاب حسینی و هنگامه قاضیانی منتشر شود افزود: این آلبوم شامل برخی اشعارم از کتاب شعر «برف روی شیروانی داغ» است که اماده برای انتشار است. منتظریم با به پایان رساندن کار آلبوم هر دو را باهم منتشر کنیم.ایده دکلمه این آلبوم هم از شهاب حسینی بود. او با ابراز علاقه به این شعرها که بعضی از انها توسط وی و سایر بازیگران فیلم «برف روی شیروانی داغ» خوانده شد پیشنهاد کرد اشعار را به صورت دکلمه بخواند. حضور هنگامه قاضیانی هم توسط شهاب حسینی مطرح شد.

کریمی درباره آهنگسازی و سبک موسیقی  این آلبوم گفت: این آلبوم در فضایی عاشقانه اما عشقی به دور از مصداق و جنسیت ایجاد شده است به همین خاطر انتخاب موسیقی از حساسیت بیشتری برخوردار است. در دوره ای به سر می بریم که همتای استادانی نظیر  بیات و انتظامی که به زیبایی در کنار صدای شاملو هنر آفریدند دیگر وجود ندارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>