سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۲:۲۸ ب.ظ چاپ مطلب

اظهار نظر مهراب قاسمخانی درباره خداحافظی مسعود ده‌نمکی از سینما

mehrab-masood

مهراب قاسمخانی درباره خداحافظی مسعود ده نمکی از سینما ابراز نگرانی کرد.

مهراب قاسمخانی درباره خداحافظی مسعود ده نمکی از سینما ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، این نویسنده که در فضاهای مجازی حضوری منطقی و معقول دارد، برخلاف بعضی همکارانش بدون حب و بغض درباره رویدادهای فرهنگی واکنش نشان می‌دهد. به عنوان مثال وی از کلیپی که باران کوثری برای آلبوم همایون شجریان ساخته بود انتقاد کرد و از طرفی مردمی که به دور از انصاف به اظهار نظر پرداخته بودند را هم زیر سوال برد. امروز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه مهراب در صفحه مجازی خود به اظهار نظر جالبی درباره خداحافظی مسعود ده نمکی از دنیای هنر پرداخت. همانطور که خودش اشاره کرد او برخلاف عده کثیری که از این جریان راضی به نظر می‌رسند چندان خوشحال نشده.

مهراب قاسمخانی در این باره نوشته: دیروز خوندم که مسعود ده نمکى تصمیم گرفته که دیگه فیلم نسازه. امروز هم دیدم که خیلى ها از این خبر استقبال کردن و خوشحال شدن…. قطعاً دلیل خوشحالى اینها رو خوب درک می‌کنم ولى نمی‌دونم خودم چرا خوشحال نشدم. اگه این تصمیم رو آقاى سلحشور می‌گرفت خوشحال می‌شدم ولى در مورد آقاى ده نمکى این حس رو نداشتم. تا به حال هم هیچ کدوم از فیلم هاى ایشون رو ندیدم ولى دلیلش این نبوده که تحریم کرده باشم فیلماشون رو. از این حرکات بلد نیستم. ندیدم چون کلا سال‌هاست فیلم ایرانى نمی‌بینم… به هر حال از این خداحافظى خوشحال نشدم چون احساس می‌کردم این اتفاق خوبیه که این ابزار رو براى بیان افکارشون انتخاب کردن و ابزار سابق رو کنار گذاشتن. با این که افکار من با ایشون کاملاً در تضاده ولى کارشون قابل احترام بود. حالا شاید یه وقتایى توى مصاحبه هاشون دیده می‌شد که خیلى گارد دارن ولى این هم طبیعى بود. برخورد دو نوع تفکر مختلف با هم و همزیستى اونها هیچ کار آسونى نیست ولى ادامه این ارتباط به نظر من میتونه به ما آموزش بده که تحملمون نسبت به هم بالا بره و همدیگه رو بپذیریم و به هم احترام بذاریم.

مسعود ده نمکی کارگردان فیلم‌های پرفروش «اخراجی‌ها»، «رسوایی» و «معراجی‌ها» در گفت و گویی اعلام کرده که احتمال دارد کارگردانی سینما را کنار بگذارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>