سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

جام جهانی فوتبال خطری برای فروش فیلم‌ها نیست/ فروش خوب «طبقه حساس» در آزادی

tabagheye-hasas

رضا سعیدی‌پور تأکید کرد برگزاری جام جهانی فوتبال فروش فیلم‌های روی پرده را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد.

رضا سعیدی‌پور تأکید کرد برگزاری جام جهانی فوتبال فروش فیلم‌های روی پرده را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد.

سعیدی‌پور مدیر پردیس سینمایی آزادی به سوره سینما گفت: در یک هفته اخیر، تب اکران نوروزی پایین آمده و فروش فیلم‌ها افت کرده، اما هنوز هم استقبال مردم قابل توجه است. ممکن است برخی اینطور تصور کنند که اکران دوم بهار ۹۳ به علت تقارن با جام جهانی اکران خوبی نیست، اما برای مثال فیلم «زندگی جای دیگری است» ساخته منوچهر هادی که دو روز است اکران شده قراردادی ۲ هفته‌ای دارد و این در حالی است که ۴۰ روز تا زمان برگزاری مسابقات باقی مانده است. گذشته از آن فیلمی که مخاطب پسند باشد، تحت هر شرایطی تماشاگر را به سینما می‌آورد. برای مثال «معراجی‌ها» ساخته مسعود ده نمکی در اسفندماه اکران شد که به فصل مرده معروف است اما خوب فروخت. فیلم دیگری هم در ترکیب نوروزی قرار داشت که گیشه مناسبی به دست نیاورد.

وی افزود: فروش فیلم ها از سه شنبه هفته گذشته تا امروز، دوم اردیبهشت ماه در سالن سینما آزادی برای فیلم‌های مختلف به این شرح است: «طبقه حساس» ۴۷ میلیون تومان، «چ» ۳۰ میلیون تومان، «خط ویژه» ۲۶ میلیون تومان، «معراجی‌ها» ۱۵ میلیون تومان و «با دیگران» یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان. فیلم «زندگی جای دیگری است» که تنها دو روز است روی پرده قرار گرفته،  فروشی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی در سالن ما داشته است و پیش بینی می‌کنم در ادامه فروش بهتری به دست بیاورد.

«زندگی جای دیگری است» با بازی حامد بهداد، نیکی کریمی، یکتا ناصر و پارسا پیروزفر در سی و دومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>