سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۱:۱۳ ق.ظ چاپ مطلب

«رویاهای بابک» در انتظار حمایت مالی/ ادامه تصویربرداری مجموعه رضا رشیدپور

rashid-poor

یوسف صیادی از متوقف شدن پروژه سینمایی «رویاهای بابک» و تلاش برای سریال شدن آن خبر داد.

یوسف صیادی از متوقف شدن پروژه سینمایی «رویاهای بابک» و تلاش برای سریال شدن آن خبر داد.

صیادی به سوره سینما گفت: به تازگی از بازی در مجموعه «شوخی کردم» فارغ شده ام و قسمت هایی که در آن بازی داشته ام طی چند هفته آینده به بازار می‌آید. این روزها در حال ضبط برنامه «عینک آفتابی» هستیم که متشکل از آیتم هایی نمایشی است و هر قسمت آن ۳۰ دقیقه است. این مجموعه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا رشیدپور برای شبکه نسیم تولید می‌شود. باید بگویم تا این لحظه این ماست واقعا ترش نیست و تماشاگر را پس نمی‌زند. سریال خوب و ساده ای در حال تولید است که می تواند به خوبی از عهده انتقال حرف اش بر بیاید.

وی افزود: چندی پیش کارگردانی و بازی در فیلمی سینمایی با نام «رویاهای بابک» را هم بر عهده گرفتم و بخشی از آن نیز در کشور چین فیلمبرداری شد، اما بنا با دلایلی متوقف شده و بعد هم مجبور شدیم پروژه را به شکل سریال جلو ببریم. تا امروز ۳ قسمت تولید شده و در انتظار جذب حامی مالی برای ادامه دادن مجموعه و آماده کردن یک سریال ۱۰ قسمتی هستیم. آن بیماری مهلکی که مدتی گریبان سینما و به خصوص سینماگران نوپا را گرفته بود، به گروه ما هم ضربه زد و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌مان به هم ریخت، اما امید داریم با روی کار آمدن مدیران جدید این بیماری فصلی هم از سینما رخت بر ببندد.

صیادی درباره دیگر فعالیت‌های خود اضافه کرد: دو فیلمنامه جدید به من پیشنهاد شده که قرار است برای یکی از آنها علاوه بر بازیگری، وظیفه انتخاب بازیگر و بازیگردانی را هم بر عهده داشته باشم. این مجموعه را محسن منشی زاده کارگردانی می‌کند و قرار است اواخر اردیبهشت ماه در جزیره کیش کلید بخورد.

یوسف صیادی در فیلم‌های سینمایی «بازنشسته‌ها»، «بازگشت به آینده»، «یک فراری از بگبو» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>