سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۸:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

بازیگر «فردا» و همکاری در دو فیلم تلویزیونی

sharhi1

سوده شرحی با دو تله فیلم به تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد به تلویزیون می‌آید.

سوده شرحی با دو تله فیلم به تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد به تلویزیون می‌آید.

این بازیگر درباره جدیدترین فعالیت‌های هنری خود به سوره سینما گفت: به تازگی با دو تله فیلم قرارداد بستم که در یکی از آنها مسئولیت طراحی صحنه را دارم که احمد کاوری کارگردان آن است و در تله فیلم دیگر به نام «خاتم شیراز» به کارگردانی ایمان افشاریان بازی خواهم کرد.

شرحی که اولین تجربه بازی در فیلم بلند سینمایی خود را با «فردا» به کارگردانی ایمان افشاریان و مهدی پاکدل در نوبت اکران دارد در رابطه با حضور خود در این پروژه گفت: اولین تجربه سینمایی من بیشتر به اصرار مهدی پاکدل که از دوستان صمیمی من است اتفاق افتاد برخلاف تصوری که وجود داشت همسر من ایمان افشاریان چندان موافق حضور من در این فیلم نبود. من در این پروژه سینمایی کار طراحی لباس را هم به عهده داشتم و بعد از این هم در کنار حرفه اصلی‌ام بازیگری را در سینما تجربه خواهم کرد.

sharhi2
سوده شرحی در نمایی از فیلم سینمایی «فردا»

فیلم سینمایی «فردا» با بازی علیرضا شجاع نوری، ستاره اسکندری، سوده شرحی، صادق صفایی، علی دهکردی و … در سی و دومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>