سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ فروردین ۱۳۹۰ در ۲:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب
با پخش قسمت26 سریال مختارنامه

شخصیت پردازی زنان مختار کامل می شود

شخصیت پردازی زنان مختار کامل می شود

سوره سینما: جمعه این هفته ۱۹ فروردین ماه جدیدترین قسمت سریال مختارنامه به نمایش درمی آید

سوره سینما: جمعه این هفته ۱۹ فروردین ماه جدیدترین قسمت سریال مختارنامه به نمایش درمی آید

بنابر گزارش «سوره سینما» به نقل از روابط عمومی این سریال تلویزیونی، قسمت ۲۶ سریال تلویزیونی مختارنامه به عنوان اولین قسمت این سریال در سال ۱۳۹۰ در حالی نمایش داده می شود که مخاطبان این سریال تلویزیونی در قسمت پیشین شاهد آغاز شکل گیری محاصره کاخ دارالعماره کوفه توسط یاران شمر و پناه بردن یاران مختار به داخل کاخ بوده اند.

در قسمت ۲۶ که پس فردا پخش می شود، در ادامه حضور مختار و یارانش در داخل کاخ دارالعماره کوفه مخاطبان شاهد ماجراهای تازه ای از حضور خانواده مختار در کاخ دارالعماره هستند. طی این ماجراها فرصتی فراهم می شود تا مخاطب به شناخت کاملی از شخصیت زنان مختار دست پیدا کند و شاهد تضادهای جدی و تفاوت های شخصیتی موجود میان عمره ( با بازی فریبا کوثری) و ناریه (نسیرین مقانلو) باشد.

گفتگوی حماسی مختار با شمر، بلاتکلیفی رفاعه بن شداد در جبهه شمر، جنگ و گریز سپاه مختار و ابراهیم با اشقیاء در کوفه و…. برخی از رویدادهای این قسمت از سریال مختارنامه است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>